Nakon što je prošlog tjedna velik dio korisnika Tele2 iskusio tehničke poteškoće u korištenju mobilnog interneta, taj je teleoperater odlučio nadoknaditi im eventualnu štetu.
Kako ističu, do "iznenadnih tehničkih poteškoća u pristupu internet uslugama" došlo je "uslijed aplikacijske pogreške na sustavima dobavljača".
Onim korisnicima koji su imali poteškoća u korištenju podatkovne mreže Tele2 se ispričava zbog nastale situacije te nemogućnosti neometane komunikacije, ističu iz Tele2 te dodaju da će u znak isprike svim korisnicima, aktivnima na dan 24. srpnja, nadoknaditi štetu.
Korisnici glasovnih tarifa na bonove te privatni i poslovni pretplatnici koji nemaju obvezni podatkovni paket BEZBROJ GB dobit će jedan dan surfanja bez naknade i potrošnje podatkovnog paketa tarife. O točnom datumu surfanja bez naknade korisnici će biti obaviješteni SMS-om.
Korisnicima glasovnih tarifa na bonove, privatnim i poslovnim pretplatnicima te korisnicima mobilnog i pokućnog interneta s podatkovnim paketom BEZBROJ GB, Tele2 će nadoplatiti račun na bonove odnosno umanjiti pretplatnički račun. O točnom iznosu nadoplate odnosno umanjenja pretplatničkog računa korisnici će biti obaviješteni SMS-om.
Ovo nije prvi put da se Tele2 ispričava svojim korisnicima za poteškoće u korištenju mobilnih i internetskih usluga besplatnim internetom odnosno umanjivanjem mjesečnog računa.
Slična se situacija dogodila i u ožujku ove godine, kad je oko 10 posto korisnika iskusilo poteškoće u korištenju mreže zbog tehničkih poteškoća u komunikaciji unutar 4G infrastrukture.