Nakon modela ID.3 za koji se u VW-u nadaju da bi u svijetu električnih automobila mogao biti ono što je Golf među benzincima i dizelašima te modela ID.4 koji je, čini se, privukao još veću pažnju jer spada u sve popularniju kategoriju SUV-ova, njemački automobilski div predstavio je još jedno električno vozilo. Model ID.6 baziran je na platformi MEB i konceptu ID.Roomzz koji je predstavljen još 2019. te će na početku biti namijenjen samo kineskom tržištu.
tri vijesti o kojima se priča


Po dimenzijama, ovaj je automobil sličan Touaregu te je najveće vozilo napravljeno na platformi MEB u kojem ima mjesta za sedam putnika, a VW je predstavio njegove dvije verzije - ID.6 Crozz s nekim opcijama namijenjenim off-road vožnji te ID.6 X za one koji se namjeravaju najviše voziti (gradskim) cestama. Automobili će koristiti istu baterijsku tehnologiju kao i modeli ID.3 i ID.4 te će biti dostupni u dvije verzije - s baterijama snage 58 kWh i 77 kWh. U ponudi će biti verzija s pogonom na sva 4 kotača s više od 300 KS koja će moći uhvatiti 100 km/h za 6,6 sekundi.
Prema kineskoj specifikaciji NEDC, doseg novog električnog Volkswagena trebao bi iznositi između 430 i čak 584 km, no iz Auto Expressa upozoravaju kako su te brojke optimistične u odnosu na standard WLTP koji njemačka kompanija koristi na europskom tržištu. Nisu objavljeni detalji o brzini punjenja, no s obzirom na to da koristi platformu MEB, možemo očekivati podršku za brze punjače i maksimalnu brzinu punjenja od 125 kW.
Središnji dio prednjeg dijela vozila zauzima ekran osjetljiv na dodir dijagonale 12 inča, a automobil dolazi i s glasovnim asistentom Hello ID tako da se opcijama u vozilu može upravljati i glasom. Također, vozilo će imati i opciju Travel Assist s čijom aktivacijom će računalo u određenim situacijama preuzeti kontrolu nad upravljanjem vozila, održavanjem razmaka i slično, no naravno, ruke vozača uvijek moraju biti na volanu, a koncentracija u potpunosti posvećena situaciju na cesti kako bi vozač mogao reagirati u slučaju potrebe.
VW ID.6 na početku će se pojaviti samo u autosalonima u Kini, a o njegovom dolasku na europskom i američko tržište trenutačno nema službenih informacija.
Izvor: Car and driver