Nakon modela ID.3 za koji se u VW-u nadaju da bi u svijetu električnih automobila mogao biti ono što je Golf među benzincima i dizelašima te modela ID.4 koji je, čini se, privukao još veću pažnju jer spada u sve popularniju kategoriju SUV-ova, njemački automobilski div predstavio je još jedno električno vozilo. Model ID.6 baziran je na platformi MEB i konceptu ID.Roomzz koji je predstavljen još 2019. te će na početku biti namijenjen samo kineskom tržištu.

Po dimenzijama, ovaj je automobil sličan Touaregu te je najveće vozilo napravljeno na platformi MEB u kojem ima mjesta za sedam putnika, a VW je predstavio njegove dvije verzije - ID.6 Crozz s nekim opcijama namijenjenim off-road vožnji te ID.6 X za one koji se namjeravaju najviše voziti (gradskim) cestama. Automobili će koristiti istu baterijsku tehnologiju kao i modeli ID.3 i ID.4 te će biti dostupni u dvije verzije - s baterijama snage 58 kWh i 77 kWh. U ponudi će biti verzija s pogonom na sva 4 kotača s više od 300 KS koja će moći uhvatiti 100 km/h za 6,6 sekundi.

Prema kineskoj specifikaciji NEDC, doseg novog električnog Volkswagena trebao bi iznositi između 430 i čak 584 km, no iz Auto Expressa upozoravaju kako su te brojke optimistične u odnosu na standard WLTP koji njemačka kompanija koristi na europskom tržištu. Nisu objavljeni detalji o brzini punjenja, no s obzirom na to da koristi platformu MEB, možemo očekivati podršku za brze punjače i maksimalnu brzinu punjenja od 125 kW.

Središnji dio prednjeg dijela vozila zauzima ekran osjetljiv na dodir dijagonale 12 inča, a automobil dolazi i s glasovnim asistentom Hello ID tako da se opcijama u vozilu može upravljati i glasom. Također, vozilo će imati i opciju Travel Assist s čijom aktivacijom će računalo u određenim situacijama preuzeti kontrolu nad upravljanjem vozila, održavanjem razmaka i slično, no naravno, ruke vozača uvijek moraju biti na volanu, a koncentracija u potpunosti posvećena situaciju na cesti kako bi vozač mogao reagirati u slučaju potrebe.

VW ID.6 na početku će se pojaviti samo u autosalonima u Kini, a o njegovom dolasku na europskom i američko tržište trenutačno nema službenih informacija.

Izvor: Car and driver