Postanite fan na Facebooku ako već niste!

Instagram je sve popularnija platforma, kako za obične osobe tako i za brandove, no neke stvari trebate znati kad koristitE Instagram u svrhu promocije.

Instagram sa svojih 200 milijuna aktivnih korisnika spada u jednu od must have mreža za vaš marketing, slobodno možemo reći content marketing. Također, važno je spomenuti da je Instagram nedavno promijenio algoritam u “Explore” tabu koji od sada osim najpopularnijih slika na Instagramu, ubacuje i fotografije vaših prijatelja koje imaju najviše interakcije.

Kako biste izvukli maksimum iz Instagrama, pratite ovih nekoliko trikova i vaš će profil postati živahan, a samim time vaša će poruka doći do još više ljudi.

1. Vaš profil mora biti 'Public'

Kakva je svrha profila koji je privatan? Nitko vas neće tražiti zahtjev kako bi vidjeli vaš sadržaj, zato bolje da ga odmah na početku stavite kao Public profil. 

2.  Postavite URL vaše stranice u biografiju

Biografija je mjesto gdje ukratko možete opisati čime se bavi vaše poduzeće, no Instagram nema posebno mjesto namijenjeno za adresu vaše stranice, stoga se pobrinite da se ona nalazi na kraju biografije, jer od tamo korisnik može kliknuti na nju.

3. Koristite #hashtag-ove

Kako biste povećali doseg vaše poruke, bitno je koristiti se hashtagovima jer ljudi vole kliknuti na njega kako bi vidjeli i ostali sadržaj te teme. Nikako nemojte propustiti tu priliku, no budite pažljivi. Ne pretjerujte s hashtagovima, budite precizni i napišite samo relevantne i popularne hashtagove, jer ćete inače biti spameri!

4. Odgovarajte na komentare

Ljudi ponekad pišu komentare na Instagramu, i ako se uključite u raspravu možete ‘upecati’ potencijalnog klijenta. Dvosmjerna komunikacija na društvenim mrežama je danas izuzetno važna, prvenstveno jer možete saznati mnogo toga.

5. Ako vas netko prati, pratite ga natrag

Pod ovim ne mislimo da trebate pratiti baš svaku osobu ili brand koja vas počne pratiti, no lijepo će se vidjeti kad ćete followati osobu koja vas je pronašla i followala.

6. Pokažite što se događa u vašoj kompaniji

U današnjem transparentnom svijetu, ljudi vole vidjeti s kim imaju posla, zato poslikajte vaše zaposlenike kada rade. Pokažite malo ljudsku stranu kompanije, pokažite da iza nje stoje najobičniji ljudi. Isto tako i sami zaposlenici vole da im se pokaže kako ih se u kompaniji cijene. Tako recimo možete poslikati vašeg zaposlenika koji slavi rođendan, odnosno puše svijeće, i sve zajedno staviti na Instagram.

7. Podijelite Instagram fotke i na drugim mrežama

Iako je Instagram jedna zasebna zajednica, dobro je podijeliti tu fotku ili video na Facebooku, Twitteru ili Google Plusu. Nikad ne znate gdje ćete “pokupiti” nove followere koji možda postanu vaši klijenti.

8. Pitajte!

Postavljanje pitanja uvijek izazove najviše reakcije, zato bi trebali to koristiti. Pitajte vaše followere kako koriste vaš proizvod, gdje su ga pronašli ili kako, što misle o njemu. Pitajte i neke općenite stvari, poput “Kako ste proveli vikend”, “Jeste li iskoristili ovo lijepo vrijeme za vožnju biciklom”, i sl.

9. Koristite i video a ne samo slike

Iako slike imaju puno više interakcije nego video, upravo putem videa možete pokazati neke stvari koje ne možete slikom. S obzirom da Instagram možete snimati u kratkim scenama, jedino je vaša kreativnost granica. Budite zanimljivi, snimite zanimljive video uratke i pokažite da možete biti zabavni.

10. Stavite vaše Instagram fotografije na stranicu

Službene stranice obično sadržavaju sve o vašoj kompaniji, uslugama ili proizvodima i novostima, pa zašto ne ugraditi i Instagram fotografije. Stavite jedan poseban dio gdje ćete istaknuti fotografije s Instagrama i povećajte doseg.

11. Označite druge korisnike

Ako se primjerice bavite maloprodajom nekih artikala, označite (taggajte) vaše dobavljače, ili brandove, jer ovom cross promocijom možete napraviti samo dobar korak prema naprijed u vašoj marketinškoj strategiji.

 

PROČITAJTE: 5 stvari koje morate znati kada kreirate sadržaj na Instagramu