5 razloga zašto biste se trebali prebaciti na Office 365

S obzirom da danas više nismo stalno na jednom radnom mjestu, već možemo raditi s bilo koje lokacije uz pristup internetu, važno je da nam sve naše aplikacije budu sinkronizirane.

Zimo Zimo Promo članak | 21.10.2014. / 14:18

5 razloga zašto biste se trebali prebaciti na Office 365

S obzirom da danas više nismo stalno na jednom radnom mjestu, već možemo raditi s bilo koje lokacije uz pristup internetu, važno je da nam sve naše aplikacije budu sinkronizirane.

Office 365 cloud usluga sadrži uredske aplikacije kao što su Outlook, Word, Excel i PowerPoint, a koje zahvaljujući cloudu omogućavaju još bolju povezanost zaposlenika, olakšavaju suradnju i jamče ažuriranost svih Office aplikacije.

U nastavku možete pročitati pet razloga zašto biste trebali započeti koristiti Office 365!

1. Radite na bilo kojem uređaju, bilo kada

S obzirom da živimo u svijetu gdje nam tehnologija omogućuje rad od bilo kuda, vaš posao može započeti primjerice u uredu za računalom, a kasnije ga možete odnijeti sa sobom na sastanak ili možda kavu. Uz Office 365 možete jednostavno doći do vaših datoteka, kontakata, mailova ili zajedničkih foldera.

2. Suradnja nikad  nije bila jednostavnija

Većinom, više zaposlenika radi na jednom projektu, pa tako je lakše surađivati ako imate jedno mjesto gdje ‘odlažete’ vaše dokumente. To je naravno moguće uz poslovni e-mail (exchange mail sa 50 GB prostora), zajedničke kalendare, poruke, konferencije i pristup ažurnom dokumentima, a sve to u realnom vremenu. Primjerice, dok vi ubacujete troškovnik u ppt. prezentaciju, vaši zaposlenici još mogu dopunjavati stranice koje se tiču proizvoda i usluga…

3. Uštedite

Upravljanje Office 365 paketom vrlo je jednostavno. Postoji detaljan vodič za implementaciju, a korisnicima i uslugama možete upravljati putem samo jednog portala za administratore. Korištenjem paketa možete bitno smanjiti troškove IT podrške. 

4. Korisnička podrška od 0 do 24

Ako ikad zapnete, uz Vipnetov Office 365 imat ćete pristup korisničkoj podršci, pa ćete tako problem riješiti pozivom na broj 0917722 i to u razgovoru samo s jednom osobom.

5. Cijena od 79 kn/mj. po zaposleniku

Usluga Office 365 Business Premium dostupna je za 79 kn/mj. po zaposleniku, a možete je kombinirati s fiksnim ili mobilnim Vip uslugama te dodatno uštedjeti. Ova cijena je stvarno mala s obzirom koliko ćete vremena uštedjeti i koliko ćete dobiti alata za korištenje u vašem poslovnom okruženju.

Više informacija saznajte na www.vipnet.hr.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti