Naime, Ana osim što je prepoznatljivo lice s malih ekrana i zaštitno lice Nove TV već skoro deset godina, već nekoliko godina brine i o digitalnoj prisutnosti top formata Nove TV na društvenim mrežama. Zbog velike količine popularnih projekata koje Nova TV producira, Ana svoju energiju od sada usmjerava primarno u obavljanje svojih obaveza kao digitalni strateg za društvene mreže, promišljanja i iskustva iz sfere online marketinga i komunikacije putem društvenih medija.

Nova TV među prvima je prepoznala potencijal i važnost društvenih mreža u poslovanju. U našem slučaju radi se o sinergiji s televizijom i online platformama, stoga nije za iznenaditi se da je prije 5 godina prepoznala moje znanje i potencijal na tom području. To je predivnih pet godina u kojima smo i ja i DM Nova TV grupe znatno napredovale. Možemo se pohvaliti time da smo prvi među televizijskim kućama koji su u svoj programski sadržaj integrirali društvene mreže. Radimo na tome da budemo kontinuirano inovativni i u svijetu digitalnog koristeći razne kanale društvenih medija u svrhu promatranja trendova, kretanja publike. Nova TV grupa broji veliki broj FB stranica, Twitter profila, Instagram profila, trudimo se omogućiti gledateljima pogled iza kamera te osim korisničke podrške, pružiti i našim gledateljima dašak televizije koji možda nemaju prilike tako često vidjeti. Radi se o izrazito dinamičnom i zanimljivom poslu – objašnjava Ana.

Ana će tako od sada imati na našem portalu novu kolumnu pod nazivom ANAliza u kojoj će s javnošću dijeliti svoja znanja.

ANAliza će kako sama riječ kaže, analizirati sve ono što ulazi u domenu društvenih mreža, sinergije televizije i interneta, trendove i fenomene u online marketingu. Dugo me već zanima sve što je povezano s društvenim mrežama, marketingom, a od sada ću još ću više surfati i putovati nepresušnim morima Interneta, te sa svojim čitateljima razmjenjivati iskustva i informacije iz tog fascinantnog virtualnog svijeta. Kolumna će krenuti u listopadu, a do tada sam zajedno sa svojim kolegama posvećena svim našim hit formatima koji su prisutni na svim društvenim mrežama – izjavila je Ana Stunić.

Nova TV grupa prisutna je na digitalnim platformama već niz godina, a upravo je Ana zaslužna za uspjeh brojnih stranica hit formata Nove TV koje okupljaju veliki broj obožavatelja. Na pitanje hoće li joj nedostajati voditeljska uloga i inMagazin, Ana odgovara: inMagazin i dalje ostaje moje područje interesa jer i ta emisija ima svoju digitalnu prisutnost. Kako je budućnost televizije upravo sinergija različitih platformi, a mi kao najgledanija televizija produciramo i najzanimljiviji sadržaj, veliki mi je izazov kreirati taj paralelni svijet za sve naše tv programe u domeni interneta. Vjerujem da će biti potencijalnih voditeljskih angažmana i u budućnosti, no za sada ne razmišljam o tome, vrijeme će pokazati.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju