Chamath Palihapitiya nedavno je gostovao na Bloombergu gdje je iznio svoje mišljenje o vodećim kompanijama, njihovim strategijama i posljednjim akvizicijama.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Palihapitiya se prvo osvrnuo na Facebook za kojeg mu nije jasno zašto je kupio Oculus, te koja strategija stoji iza te akvizicije. Nadalje, velike se nade polažu u WhatsApp koji bi mogao premašiti broj aktivnih korisnika i samog Facebooka, a putem kojeg bi uskoro mogli obavljati novčane transakcije. Snapchat za Chamatha je samo aplikacija namijenjena teenagerima.

Što se tiče Applea, Palihapitiya kaže kako je kompanija u problemima. Za navodnu akviziciju Beats-a, kaže kako ne shvaća razlog istog, te se pita zašto nisu kupili broj jedan glazbeni servis poput Spotifyja, kojeg bi mogli dobiti za 10 milijardi dolara, novac koji si mogu priuštiti.

U nastavku možete pogledati cijeli intervju s Palihapityjem, no činjenica jest da nitko ne zna, naravno osim samih izvršnih direktora kompanija, zašto rade to što rade. Njihove razloge vidjet ćemo u bliskoj budućnosti.