Apple je izgubio još jednog velikana na svojoj novoj oglašivačkoj platformi iAd. Adidas je povukao ulaganja od više od 10 milijuna dolara u oglašivačku kampanju iAd zbog navodne prekomjerne kontrole Steve Jobs-a.
Po navodima jednog od izvršitelja dužnosti, Adidas je odlučio prekinuti kampanju jer je Apple po treći put odbacio kreativan koncept reklame koja bi se prikazivala u iAd-u. Ulaganjem mnogo truda u podizanje kvalitete reklama, Apple kontrolira svoje reklame više nego što to radi ostatak društva te indrustrije i to na način da sami izrađuju reklame, što je izazvalo probleme između Apple-a i reklamnih agencija.
Oglašivači se najviše bune radi nedostatka kontrole vizualnosti gdje će reklame biti smještene, nedostataka servisa za treću stranu itd. Iz Apple-a su javili kako će omogućiti više prostora za oglašivače jednom kada sve postane dio programa, no izgleda kako oglašivači polako gube strpljenje.
Iz Apple-a nije stigao odgovor na pitanje zašto je odbačena njihova reklama, no pogledamo li to sa druge strane, možda ipak Adidas ima neke jadne ideje koje Apple s pravom odbacuje. Adidas nije odgovorio na ovo pitanje.
Ima li Steve Jobs pravo kada odbacuje ovakve velike kompanije da se oglašavaju na iAd-u? Jeli on uistinu 'Control Freak', ili samo želi plasirati najbolji proizvod na tržište?