Apple je izgubio još jednog velikana na svojoj novoj oglašivačkoj platformi iAd. Adidas je povukao ulaganja od više od 10 milijuna dolara u oglašivačku kampanju iAd zbog navodne prekomjerne kontrole Steve Jobs-a.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Po navodima jednog od izvršitelja dužnosti, Adidas je odlučio prekinuti kampanju jer je Apple po treći put odbacio kreativan koncept reklame koja bi se prikazivala u iAd-u. Ulaganjem mnogo truda u podizanje kvalitete reklama, Apple kontrolira svoje reklame više nego što to radi ostatak društva te indrustrije i to na način da sami izrađuju reklame, što je izazvalo probleme između Apple-a i reklamnih agencija.

Oglašivači se najviše bune radi nedostatka kontrole vizualnosti gdje će reklame biti smještene, nedostataka servisa za treću stranu itd. Iz Apple-a su javili kako će omogućiti više prostora za oglašivače jednom kada sve postane dio programa, no izgleda kako oglašivači polako gube strpljenje.

Iz Apple-a nije stigao odgovor na pitanje zašto je odbačena njihova reklama, no pogledamo li to sa druge strane, možda ipak Adidas ima neke jadne ideje koje Apple s pravom odbacuje. Adidas nije odgovorio na ovo pitanje.

Ima li Steve Jobs pravo kada odbacuje ovakve velike kompanije da se oglašavaju na iAd-u? Jeli on uistinu 'Control Freak', ili samo želi plasirati najbolji proizvod na tržište?