Apple je najavio kako će u 2011. godini isporučiti 40 milijuna iPada, stoga je osigurao oko 60% globalnog kapaciteta zaslona osjetljivih na dodir.

Ovim multimilijunskim poslovnim potezom, Apple je 'stisnuo' konkurenciju koja će se morati izboriti za ostatak raspoloživih touch-screena, i samim time ostatak se našao u teškoj poziciji želi li uhvatiti ritam vodećih proizvođača uređaja sa touch-screenom.

Digitimes prenosi kako je razlog nedostatka touch screen panela, dominacija Applea na tržištu koji kontrolira glavne proizvođače ovih panela kao što su Wintek i TPK. Osim Applea tu su i RIM, Motorola i HP koji imaju konkuretne prozivode što ostavlja ostalim proizvođačima male šanse za opstanak.

Distributeri iPada istaknuli su kako je Apple u 2010. prognozirao velike količine zaslona, no najveći problem nisu bili kapaciteti, već mali prinosi touch panela. Ove godine strategija Apple je osigurati čim veći kapacitet panela kako bi povećali prodaju, što bi smanjilo rast isporuke ostalih.

Neki od ostalih brandova okrenuli su se manjim proizvođačima kako nebi ostali zakinuti. Samsung već surađuje sa Sintek-om čime bi izbjegli nedostatak zaliha panela.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju