U razdoblju od srpnja do rujna Samsung je prodao 59,6 milijuna mobitela, a Apple 53,6 milijuna, procijenila je u četvrtak analitička tvrtka.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Time se tržišni udio Samsunga popeo na 19,7 posto, a Applea na 17,7 posto, izračunali su. Još u drugom tromjesečju Apple je za Samsungom zaostajao oko četiri postotna boda.

Slika nije dostupna Appleovi telefoni od sljedeće bi godine mogli imati brojne zanimljive opcije

Odlučujući faktor za smanjeni zaostatak Applea bio je pad Samsungove prodaje za 8,4 posto na godišnjoj razini. Apple je pak prodao 2,5 posto više iPhonea nego u istom razdoblju prošle godine.

Apple obično izbija na prvo mjesto globalne ljestvice u posljednjem kvartalu u godini, zahvaljujući predstavljanju novih modela. U cijeloj godini tradicionalno pak prednjači Samsung.

Treće je mjesto u razdoblju od srpnja do rujna zauzeo kineski Xiaomi, koji je prema izračunima IDC-a prodao 2,4 posto više mobitela nego u istom prošlogodišnjem razdoblju, s tržišnim udjelom od 13,7 posto.

Slika nije dostupna Mrežom već kruže glasine oko telefona koje će Apple predstaviti sljedeće godine

Kineski Transsion osigurao je pak status "zvijezde u usponu" oslanjanjem uglavnom na afričko tržište. U trećem tromjesečju prodali su 35 posto više pametnih telefona nego u istom lanjskom razdoblju, ukupno 26 milijuna, i izgradili tržišni udio od 8,6 posto.