Iako su neki sa podsmjehom dočekali dan kada je Apple objavio veliki događaj na svojim stranicama - Beatlese na iTunesima, od početka je jasno da je ovo velika mašina zarađivanja novca.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

U prvom tjednu od pojavljivanja svih 13 albuma Beatlesa na iTunesima, prodano je 2 milijuna individualnih pjesama odnosno 450,000 albuma od kojih je najprodavaniji bio “Abbey Road”.

“Here Comes the Sun” najprodavaniji je single Beatlesa, no nije uspio ući u top 10 najprodavanijih pjesama tjedna, istaknuli su iz Applea.

Podsjetimo se, Beatlesi su objavljeni 16. studenog na najvećem maloprodajnom digitalno servisu za glazbu iTunes, i to nakon godina povlačenja po sudovima između Applea i Beatlesovog managment kompanije i izdavačke kuće EMI.

Unatoč očekivanjima i spekulacijama da će Apple uz Beatlese najaviti i pokoji prozivod, jasno je da je sve ovo bio poprilično dobar marketing Appleu sličan. Veliki hype oko ovog branda, rezultirao je dobrom prodajom albuma Beatlesa.