Audi donio odluku koja jasno daje do znanja da se bliži kraj jedne velike ere: "Više nećemo razvijati nove motore s unutarnjim sagorijevanjem"

Kraj motora s unutarnjim sagorijevanjem na vidiku je za mnoge proizvođače automobila koji čine Volkswagen Auto Group, s obzirom na to da se u toj grupaciji već događa zakret prema prodaji vozila na električni pogon te da će se neki od najpoznatijih modela jednog dana naći na listi "za odstrel".

Branimir Vorša | 18.03.2021. / 07:31 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Da je kraj za motore s unutarnjim sagorijevanjem u Audiju blizu, medijima je rekao šef uprave Audija Markus Duesmann.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Planovi EU-a za još strože Euro 7 standarde za emisije plinova predstavljaju velik tehnički izazov, a da korist za okoliš od toga ostaje malena. To na ekstreman način ograničava motor s unutarnjim sagorijevanjem. Mi više nećemo razvijati nove motore s unutarnjim sagorijevanjem, ali ćemo prilagoditi postojeće motore novim smjernicama emisije plinova, rekao je Duesmann.

Ipak, nemoguće je prognozirati koje će verzije motora s unutarnjim sagorijevanjem u Audiju, ili VW Grupi, prvi izumrijeti, s obzirom na to koliko će nepredvidivi biti poslovni i ekološki uvjeti. Jedno je sigurno, kad počnu izumirati, s njima će izumrijeti i čitavi brendovi vozila.

Audi je zasad adaptirao samo jedan svoj model E-Tron liniji električnih vozila, a riječ je o Q4. Sportske modele TT i R8, čija prodaja je spora, naslijedit će manji sportski električni automobili.

Q4 E-Tron bi trebao dobiti i coupe model pod nazivom Sportback. Nakon toga slijedit će zamjene A8 limuzine, a od starih Audijevih imena, pretpostavlja se da će električnu eru doživjeti i u njoj zaživjeti još Allroad, Quattro i RS.

Izvor: The Drive

Vezane vijesti