Da je kraj za motore s unutarnjim sagorijevanjem u Audiju blizu, medijima je rekao šef uprave Audija Markus Duesmann.

Planovi EU-a za još strože Euro 7 standarde za emisije plinova predstavljaju velik tehnički izazov, a da korist za okoliš od toga ostaje malena. To na ekstreman način ograničava motor s unutarnjim sagorijevanjem. Mi više nećemo razvijati nove motore s unutarnjim sagorijevanjem, ali ćemo prilagoditi postojeće motore novim smjernicama emisije plinova, rekao je Duesmann.

Ipak, nemoguće je prognozirati koje će verzije motora s unutarnjim sagorijevanjem u Audiju, ili VW Grupi, prvi izumrijeti, s obzirom na to koliko će nepredvidivi biti poslovni i ekološki uvjeti. Jedno je sigurno, kad počnu izumirati, s njima će izumrijeti i čitavi brendovi vozila.

Audi je zasad adaptirao samo jedan svoj model E-Tron liniji električnih vozila, a riječ je o Q4. Sportske modele TT i R8, čija prodaja je spora, naslijedit će manji sportski električni automobili.

Q4 E-Tron bi trebao dobiti i coupe model pod nazivom Sportback. Nakon toga slijedit će zamjene A8 limuzine, a od starih Audijevih imena, pretpostavlja se da će električnu eru doživjeti i u njoj zaživjeti još Allroad, Quattro i RS.

Izvor: The Drive

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju