Osim cijene, jedan od najvećih problema koji koči prilagodbu električnih vozila jest infrastruktura, odnosno malen broj stanica za punjenje i vrijeme trajanja punjenja koje je puno duže u odnosu na punjenje klasičnih benzinaca i dizelaša.

U budućnosti možemo očekivati sve više punionica koje će biti postavljane u trgovačke centre, hotele, javna parkirališta, kao i parkirališta ispred zgrada, a nadamo se kako će se, umjesto klasičnih punjača, e-vozila puniti bežično.

Prototip ovakvog načina punjenja predstavio je BMW te će od sljedeće godine vlasnici modela 530e iPerformance bateriju moći puniti i bežično.

Tehnologija koju koristi BWM slična je tehnologiji koju koriste i pametni telefoni (standard Qi) – potrebna je posebna podloga za punjenje te odgovarajuća tehnologija u samom automobilu te je za početak punjenja potrebno samo vozilo postaviti iznad podloge. Na dnu automobila nalazi se zavojnica koja s podlogom stvara izmjenično magnetsko polje, a prilikom postavljanja automobila treba biti jako precizan i paziti da zavojnica na automobilu koja je povezana s baterijom bude točno iznad podloge za punjenje. Kao što je prikazano u priloženom videozapisu, vozačima će u tome pomoći iDrive sustav koji će ih putem ekrana u samom vozilu navoditi na pravo mjesto.

Podloge za punjenje mogu se postaviti u garažama ili vani, a na BMW-ovu blogu kažu kako je za punjenje baterije potrebno otprilike 3,5 sata. Ako u budućnosti takve podloge budu postavljane na parkirališta, bit će riješen jedan od najvećih problema toga tržišta jer će se baterija početi puniti čim se automobil parkira, pa će vlasnike električnih vozila svakog jutra dočekati puna baterija, dok bi automobile s kabelom punili samo tijekom dužih putovanja na superbrzim punionicama na kojima se baterija može napuniti za 15 do 30 minuta.

Nakon BMW-a 530e iPerformance, u budućnosti možemo očekivati da će i drugi modeli električnih automobila i plug-in hibrida ove kompanije imati podršku za tu tehnologiju, pri čemu će vlasnici podlogu za bežično punjenje morati kupiti sama, a njezina cijena ne bi trebala biti puno veća od tisuću dolara.

Izvor: BMW blog