CommunityCation #2 – događaj koji će okupiti sve zaljubljenike u digitalni marketing

Datum 11. travnja 2015. godine rezervirajte za CommunityCation, događaj koji će po drugi puta u Osijeku okupiti digitalne marketingaše.

Monika Nožić Monika Nožinić | 08.04.2015. / 09:53

CommunityCation #2 – događaj koji će okupiti sve zaljubljenike u digitalni marketing

Datum 11. travnja 2015. godine rezervirajte za CommunityCation, događaj koji će po drugi puta u Osijeku okupiti digitalne marketingaše. Ovaj društveni događaj biti će održan u prostoru već dobro poznatog Atelier bara, u sklopu Eurodoma sa početkom okupljanja oko 19h.

Tema unutar čijih okvira će se odvijati interakcija je Krizna komunikacija i utjecaj medija. Gosti koji se bave digitalnim marketingom će tijekom CommunityCationa odgovarati na pitanja publike, ali i onih koji u to vrijeme budu pratili zbivanje isključivo na društvenim mrežama putem službenog hashtaga #CommunityCation.

Organizatori kao ciljanu publiku vide različite profile ljudi, od onih koji su već u poslu i rade u IT struci, do onih mladih koji se žele uključiti u IT zajednicu, možda imaju svoje ideje, ali nemaju koga pitati, a nisu u mogućnosti plaćati skupe seminare i konferencije. Naglasak je na dijeljenju iskustva i znanja, ali i druženju.

CommunityCation će ovoga puta ugostiti 3 vrlo zanimljiva gosta koji će na vlastitim primjerima, ali i onima koje im je CommunityCation ekipa pripremila govoriti o kriznom komuniciranju, te na koji način se postaviti prema javnosti i medijima kako bi se izbjegle negativne posljedice.

O gostima:

Davor Banović, voditelj ShoutEmovog tima u Osijeku. Davor ima višegodišnje iskustvo u testiranju softvera, test automatizaciji i korisničkoj podršci. S razvojem ShoutEma stječe iskustva i u content marketingu te poslovnoj analizi. U slobodno vrijeme piše i filozofira.

Ivan Brozović je Account Manager u Degordianu digitalnoj marketinškoj agenciji koja je osnovana 2009. i svoje urede ima u Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Austriji. Kroz svoje iskustvo, Ivan je radio na razvoju strategija i kampanja na digitalnim medijima za preko 50 klijenata iz cijeloga svijeta. Neki od istaknutijih klijenata su Dukat, Johnson&Johnson, Njuškalo, Julius Meinl, Adriatic Luxury Hotels, ZABA, Ledo i mnogi drugi. Kroz razvoj i vođenje kampanja za klijente fokusiran je na kreativne koncepte koji zadovoljavaju poslovne ciljeve klijenta te se mogu transparentno prikazati. Ivan je vlasnik Google certifikata za Search i Display oglašavanje te je uspješno spojio neformalno obrazovanje, iskustvo iz branše te formalno obrazovanje kao magistar marketinga s Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Ana-Marija Petričević – Liović trenutno radi kao community manager u Ping-Pong dvosmjerne komunikacije. Magistrirala je na fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, komunikacija, novinarstvo i odnosi s javnošću. Posebno se bavi social media managementom, razvijanjem i primjenom strategija na društvenim mrežama, kreiranjem sadržaja i kriznim komuniciranjem. U bogatom životopisu nižu se primjeri iskustva u novinarstu i PR-u. Ana – Marija je trenutno i  urednik vijesti za Festival.hr, prvi regionalni portal koji promovira festivale.

Dobrodošli su svi - programeri, studenti, profesori, community manageri te svi koji su zainteresirani za društvene mreže, medije i internetski marketing.

Sponzori koji su odlučili podržati ovaj digitalni događaj su Osijek Software City, BetaWare i restoran Kod Javora.

Ali to nije sve, organizatorice Andrea Lukić Tunjić i Andrea Perković, pripremile su vam i nekoliko iznenađenja, kao i nagrade koje možete osvojiti.

Pripremite pitanja i vidimo se 11. travnja!

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti