Comping je dogovorio suradnju s globalnom tvrtkom za razvoj
analitičkog softvera – SAS Institute.

Iznimno sam ponosan na još jedno novo partnerstvo koje smo ostvarili, ovaj put s tvrtkom SAS, koja je dugo prisutna na lokalnom tržištu. Domena koju SAS prvenstveno adresira jest domena analitike i analitičkih alata što pak u konačnici kreira artificial inteligence (AI) okruženje i monetizaciju podataka. To nam je posebno interesantno zbog toga što analitiku, ako gledamo s aspekta IoT-a, vidimo kao način kako monetizirati podatke i tako stvoriti dodatnu vrijednost za naše korisnike, izjavio je Alojzije Jukić, predsjednik uprave Compinga.

SAS Institute ili skraćeno samo SAS, analitikom i inovacijama bavi se više od 40 godina, a samo prošle godine dobit e tvrtke iznosila je gotovo 3,5 milijardi  dolara. Čak 96 od 100 kompanija koje se nalaze na listi Fortune Global 500 za 2017. godinu, njihovi su korisnici, a SAS-ov analitički softver koristi se u više od 83.000 poslovnih, vladinih i sveučilišnih stranica.

Partnerstvo s Compingom za nas je strateški važno, ne samo zbog sjecanja novih korisnika već i zbog mogućnosti proširivanja spektra usluga koje nudimo postojećim klijentima. Siguran sam da ćemo ovom suradnjom unaprijediti poslovanje i ciljanim pristupom korisnicima stvoriti dodatnu vrijednost, nudeći rješenja koja odgovaraju njihovim poslovnim potrebama. Na globalnoj razini surađujemo s više od tisuću regionalnih partnera uz čiju podršku možemo biti sigurni da će tvrtke iskoristiti sve mogućnosti koje pružaju SAS-ova rješenja, rekao je Miloš Đurković, direktor SAS Adriatica.

Comping, koji u sklopu svog portfelja nudi cjelovita tehnološka poslovna rješenja i usluge koje korisnicima omogućavaju unapređenje poslovanja i ostvarivanje punog potencijala, ovom suradnjom donosi nove dodane vrijednosti prvenstveno u domeni podataka i analitike koje korisnicima mogu itekako pomoći u poslovanju, razvoju i ubrzavanju poslovnih procesa.

Potpisali smo formalni partnerski ugovor koji ima dvije osnovne komponente u kojima mi namjeravamo djelovati. Prva je prodajna komponenta, odnosno prodaja SAS-ovih licenci i softvera krajnjim korisnicima, a druga je implementacija tih rješenja kod njih. Zasada se primarno orijentiramo na hrvatsko tržište, a kada govorimo o implementaciji rješenja, tu vidimo mogućnost sudjelovanja u projektima i u regiji gdje mislimo izgraditi ekspertizu u određenim domenama kao što su upravljanje korisnicima, prepoznavanje korisnika, campaign management, marketiranje i pripremanje poslovnih ponuda za takve korisnike, bilo da se radi o telekomunikacijskoj industriji, bankarskom sektoru ili maloprodaji, pojasnio je Jukić.

Početnu bazu za ulazak u takve projekte Comping već ima jer surađuje s Microsoftom, IBM-om i drugim tvrtkama na sličnim projektima.