Diablog 2017 – Znate li tko su najveći influenceri na hrvatskoj sceni?

Na konferenciji DIABLOG prezentirat će se rezultati prvog istraživanja o hrvatskoj influencerskoj sceni.

Zimo
Zimo | 25.10.2017. / 14:31 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Povodom drugog izdanja konferencije DIABLOG, agencija DIALOG komunikacije provela je prvo istraživanje o stanju influencerske scene u Hrvatskoj, a rezultati istraživanja premijerno će se prikazati na konferenciji koja se održava 14. studenog u zagrebačkom hotelu Academia.

tri vijesti o kojima se priča Nuklearna eksplozija, ilustracija Scenarij iz noćne more, ali... VIDEO Koliko treba biti udaljen da bi se preživjela eksplozija nuklearne bombe? B-2 Spirit Zapanjili sve Potpuni šok za Iran: Detalji najpreciznijeg i najrazornijeg zračnog udara Amerikanaca dosad viđenog Ruski vojnik se predaje dronu Prvi takav slučaj Jedan od najbizarnijih trenutaka suvremenog ratovanja: Ruski vojnik predao se dronu

Osim predstavljanja rezultata istraživanja o influencerima, kao i najnovijeg istraživanja o blogerima, te predavanja Erin Salisbury iz Ketchuma, na konferenciji će se održati prezentacije najboljih kampanja, kao i razgovor s influencericom Jelenom Perić, djevojkom koju na Instagramu prati milijun fanova.

O mjerenju učinaka blogerskih i influencerskih kampanja, uz glavno predavanje, održat će se i okrugli stol, na kojem će sudjelovati Jan Jilek iz Dotmetricsa, Matej Lončarić iz Joomboosa, Nataša Lujanac, digitalna menadžerica brenda NIVEA za Hrvatsku, te višestruko nagrađivana blogerica Ella Dvornik.

Program u cijelosti možete vidjeti ovdje.

Ambiciju DIABLOGA da postane ključna platforma za izmjenu razmišljanja i stavova između blogera, influencera, agencija, medija i oglašivača prepoznali su Dukat, Nivea, INA, American Express, Avon, Coca-Cola HBC i The Famous Grouse sponzorstvom i sudjelovanjem u programu.

Prijave za drugo izdanje konferencije DIABLOG upravo su otvorene, a ulaznice po cijeni od 750 kuna mogu se kupiti putem sustava Entrio.

Vezane vijesti