Kako influenceri mogu napraviti vrhunski digitalni sadržaj? Koji su trendovi u marketingu influencerima? Tko je najbolji bloger ili influencer u Hrvatskoj?

Sve su to pitanja na koja će odgovore dati DIABLOG, konferencija koja se bavi blogerima i influencerima, a koja će se održati 21. studenog u Zagrebu.

Predavač koji otvara konferenciju posebni je gost iz Austrije, Mike Arens. Mike je sociolog, entuzijastični marketingaš i digitalni savjetnik, a ujedno i influencer koji svoje prisustvo na društvenim mrežama gradi pod imenom @mopskonrad. Na konferenciji će pričati o svojim iskustvima i trendovima u influencers marketingu.

Mike Arens (Foto: Diablog)

 

Food bloger Darko Kontin i projektna menadžerica Ana Car iz tvrtke Infinum predstavit će rad novoosnovanog kulinarskog studija Flavorific i kroz njega prezentirati kako se radi vrhunski digitalni sadržaj. Blogerice i influencerice Maša Zibar (@mashinthebeauty) i Matea Frajsberger (@click4chic) otkrit će svoj put od hobija do profesionalnog i vrlo uspješnog bavljenja se društvenim mrežama.

 

DIABLOG i ove godine provodi istraživanje o blogerskoj sceni, a svi zainteresirani blogeri mogu se prijaviti putem društvenih mreža DIABLOG Facebook i Instagram. Temeljem istraživanja ponovno će se odabrati i najbolji blogeri i brendovi, od kojih su lani nagrađeni Avon, Dukat, Essence i adidas.

 

Treće izdanje DIABLOGA podržali su NIVEA i PBZ Card, a Early Bird kotizacije dostupne su preko sustava Entrio.