Diablog ponovno bira najboljeg blogera, influencera i brand u Hrvatskoj

Temeljem istraživanja ponovno će se odabrati i najbolji blogeri i brendovi, od kojih su lani nagrađeni Avon, Dukat, Essence i adidas.

Martina Čizmić | 20.10.2018. / 08:14 komentari
Maša Zibar i Matea Frajsberger (Foto: Diablog) (Foto: Diablog)

Kako influenceri mogu napraviti vrhunski digitalni sadržaj? Koji su trendovi u marketingu influencerima? Tko je najbolji bloger ili influencer u Hrvatskoj?

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Sve su to pitanja na koja će odgovore dati DIABLOG, konferencija koja se bavi blogerima i influencerima, a koja će se održati 21. studenog u Zagrebu.

Predavač koji otvara konferenciju posebni je gost iz Austrije, Mike Arens. Mike je sociolog, entuzijastični marketingaš i digitalni savjetnik, a ujedno i influencer koji svoje prisustvo na društvenim mrežama gradi pod imenom @mopskonrad. Na konferenciji će pričati o svojim iskustvima i trendovima u influencers marketingu.

Mike Arens (Foto: Diablog) (Foto: Diablog)

 

Food bloger Darko Kontin i projektna menadžerica Ana Car iz tvrtke Infinum predstavit će rad novoosnovanog kulinarskog studija Flavorific i kroz njega prezentirati kako se radi vrhunski digitalni sadržaj. Blogerice i influencerice Maša Zibar (@mashinthebeauty) i Matea Frajsberger (@click4chic) otkrit će svoj put od hobija do profesionalnog i vrlo uspješnog bavljenja se društvenim mrežama.

 

DIABLOG i ove godine provodi istraživanje o blogerskoj sceni, a svi zainteresirani blogeri mogu se prijaviti putem društvenih mreža DIABLOG Facebook i Instagram. Temeljem istraživanja ponovno će se odabrati i najbolji blogeri i brendovi, od kojih su lani nagrađeni Avon, Dukat, Essence i adidas.

 

Treće izdanje DIABLOGA podržali su NIVEA i PBZ Card, a Early Bird kotizacije dostupne su preko sustava Entrio.

Vezane vijesti