Dolazite u kazalište? O svemu će vas informirati AI concierge

Središnja nacionalna kazališna kuća postat će prvo hrvatsko kazalište koje, po uzoru na svjetske prakse, nudi uslugu AI conciergea.

Martina Čizmić | 12.02.2025. / 11:00

Stjepan Orešković, Manica Pirc Orešković, Iva Hraste Soćo, Darko Horvat (Foto: HNK Zagreb)

Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu intenzivno radi na digitalizaciji i boljoj komunikaciji sa svojim posjetiteljima. Tako i ove godine rade na  dodatnom unaprjeđenju komunikacije s korisnicima uvođenjem tehnoloških inovacija u obliku AI platforme Buzzeasy.

Kako ističu iz HNK, ova platforma omogućit će im da objedine komunikaciju putem različitih kanala (kao što su Messenger, WhatsApp, Instagram, chat, e-mail) na jednom sučelju, što će omogućiti jednostavniju i bržu komunikaciju s publikom. Time će, ujedno, postati prvo hrvatsko kazalište koje, po uzoru na svjetske prakse, nudi uslugu AI conciergea, putem kojega će publika dobivati osnovne informacije o predstavama, parkingu i ugostiteljskim objektima u blizini.

Iznimno nam je zadovoljstvo što treću godinu zaredom nastavljamo suradnju s hrvatskom grupacijom Bosqar Invest, koja je naš glavni sponzor. Stvorili smo kreativno i inovativno partnerstvo kulture i poduzetništva. Bosqar je, kao europski lider u tehnologijama upravljanja odnosa s korisnicima, u protekle dvije godine znatno unaprijedio naše korisničke baze, što je doprinijelo poboljšanju komunikacije s publikom. U sklopu partnerstva proveli smo nekoliko aktivacijskih kampanja i znatno digitalizirali kazalište, a u ovoj godini, suradnja s Bosqarom našoj će publici omogućiti nove usluge koje će nas dignuti na nivo svjetskih praksi, istaknula je Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu.

Tijekom suradnje je digitalizirana komunikaciju kazališta i optimizirni su interni procesi rada, čime je ova suradnja postala primjerom ulaganja privatnog sektora u javni na razini Europe.

HNK u Zagrebu kao središnja kazališna kuća u Hrvatskoj te jedna od vodećih u regiji predvodi promjene u umjetnosti u ovome dijelu Europe. Naše partnerstvo treću godinu zaredom spaja tradiciju i inovacije, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva u kulturi. Uvođenjem novih tehnologija koja nudi naša tehnološka, BPTO vertikala - Mplus - želimo dati svoj doprinos umjetnosti i kulturi kako bi nastavile napredovati u digitalnom dobu, kroz nove načine približavanja i interakcije s publikom. Podrškom Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu u modernizaciji poslovanja, od pojednostavljenja sustava prodaje ulaznica do komunikacije s publikom, povećava se broj ljudi uključenih u vrhunsku kulturu i otvara veći prostor upravo za fokus na umjetničko stvaralaštvo, rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave Bosqara.

U sklopu ove suradnje, zagrebački HNK proširio je i unaprijedio baze korisnika, proveo niz aktivacijskih kampanja usmjerenih na prodaju ulaznica te promociju kazališnih programa i nastavljen je razvoj korisničke podrške pretplatnicima HNK u Zagrebu, čime je dodatno unaprijeđena komunikacija i iskustvo gledatelja. Također, Škola za klasični balet je organizirala donatorsku akciju prikupljanja sredstava, čime su zajednički doprinijeli potpori mladim baletnim talentima.

Vezane vijesti

Još vijesti