Stručnjak ste u digitalnom marketingu i oglašavanju ili samo entuzijast za ovu temu? Onda za vas imamo izvrsnu vijest. Ovog studenog Zagreb će četvrtu godinu zaredom na DAMconf konferenciji ugostiti svjetske stručnjake digitala.

Jedna od najposjećenijih digitalnih konferencija u regiji, DAMconf, prilika je za upoznavanje sa svjetskim digitalnim trendovima i networking s najutjecajnijim regionalnim digitalnim stručnjacima, brendovima, medijima i predstavnicima tehnoloških kompanija koju jednostavno ne smijete propustiti.

DAMconf je jedina sveobuhvatna konferencija o digitalnom marketingu i oglašavanju u regiji jugoistočne Europe. Svake godine organizatori iznova dovode govornike sa zapadnoeuropskih tržišta koji regionalnim stručnjacima uživo predstavljaju stvarne mogućnosti digitalnog marketinga.

Osigurajte na vrijeme svoje karte za DAMconf kupovinom na službenoj mrežnoj stranici konferencije. Glavna tema ovogodišnje konferencije jest „Kako inovacije u tehnologiji pokreću digitalni marketing“. Posjetitelji će imati priliku vidjeti posljednje svjetske marketinške trendove, uključujući umjetnu inteligenciju, digitalno plaćanje i ostale inovacije koje utječu na marketinšku industriju današnjice.

Govornici na DAMconfu redom su digitalni stručnjaci sa zapadnijih tržišta, ali i iz regije. Tako će posjetitelji imati prilike čuti i vidjeti predstavnike najutjecajnijih svjetskih agencija kao što su Manning Gottlieb OMD, Shazam, Coca-Cola i drugi brandovi s uspješnom digitalnom strategijom.

Glavni je medijski partner ovogodišnjeg DAMconfa Nova TV, pionir digitalnog sadržaja u regiji. Uz medijsku potporu, programu konferencije doprinijet će interesantnim temama i trendovima vezanim za digitalne kanale. Organizator je DAMconfa ClickAttack, najveća regionalna mobilna oglašivačka mreža.

DAMconf se održava 16. studenog 2017. u prostorima City Plaze Zagreb (bivši Hypo centar). Karte su u prodaji i mogu se kupiti putem internetske stranice, na kojoj možete saznati i više detalja o konferenciji – www.damconf.com.