Većina ljudi, ako imaju nekih zdravstvenih problema, prije odlaska doktoru savjet će potražiti od 'dr. Googlea', odnosno na temelju simptoma pokušat će sami postaviti dijagnozu. To potvrđuju i podaci iz Googlea prema kojima se čak jedan posto pretraga na ovoj tražilici odnosni na pretraživanje simptoma bolesti, a ova kompanija u budućnosti korisnicima želi pomoći u što točnijem postavljanju dijagnoza – pri čemu svi korisnici trebaju imati na umu kako Google može pomoći u postavljaju dijagnoze, ali da se u slučaju zdravstvenih problema uvijek moraju javiti liječniku koji će postaviti točnu dijagnozu. Google će tako tijekom sljedećih dana u suradnji s partnerima (Mayo Clinic i Harvard Medical School) predstaviti opciju koja će omogućiti prikazivanje preciznijih rezultata prilikom pretraživanja simptoma bolesti.

Ova će opcija biti dostupna na pametnim telefonima koje pokreće Googleov Android i Appleovim mobilnim uređajima, a na temelju upisanih simptoma u tražilici prikazat će se popis svih potencijalnih problema, odnosno medicinske i stručne informacije bazirane na istim ili sličnim simptomima. Npr. ako netko traži informacije o glavobolji među rezultatima pretraživanja prikazat će mu se posebne kartice s informacijama o migreni, problemima sa sinusima, prehladi i slično. Trenutno se među rezultatima pretraživanja simptoma bolesti prikazuju brojne informacije s raznih stranica i foruma na temelju kojih ljudi mogu zaključiti da imaju puno većih problema te se u Googleu nadaju da će nova opcija pretraživanja simptoma korisnicima omogućiti prikazivanje preciznijih rezultata.

Treba napomenuti kako će, barem na početku, opcija postavljanja dijagnoze biti dostupna no samo na Googleovim aplikacijama na engleskom jeziku te se nadamo kako će se u budućnosti biti dostupna i na hrvatskom jeziku. Iz Googlea napominju da, iako je riječ o informacijama medicinskih profesionalaca, korisnici nikada sami ne bi trebali postavljati dijagnoze te bi to trebali ostaviti isključivo doktorima, a njihova opcija namijenjena je samo boljem informiranju ljudi.

Izvor: The Verge