I Čakovčanci imaju svoju igru za iPhone, i to dobru. Dvojac Vesna i Adrian koji stoje iza projekta Vna, opisali su nam kako su stigli od ideje do gotovog proizvoda igre Ducktastic za Appleov iPhone.

Nažalost za vas, patke su ukusne. Ubijeni ste i zarobljeni, odvojeni od obitelji, ali uspjeli ste pobjeći kako nebi postali glavno jelo u lokalnom restoranu. Sada morate stići kući u vaš prirodni rezervat.

Usput, morat ćete jesti za opstanak. To je dug put, no postoji puno kukaca pored vas koje možete pojesti, ali čuvajte se onih koji bodu.

Lovci nisu zadovoljni što ste pobjegli, oni žele meso. Vaše meso. Kuhano! Zato očekujte mnogo metaka prema vama, mnogooo. - Ukratko su opisali ovu igru Vesna i Adrian, a mi smo je isprobali i imamo samo riječi hvale. Novost igre je da pomoću lokacijskih usluga i vremenskih uvjeta, igra svaki puta nudi drugačije iskustvo što smatramo #epicwin. Zarazno i zabavno!

Od ideje do prvog koraka.

'Mnogi imaju ideje, no kako ih realizirati ostaje pitanje.' - istaknula je Vesna koja nam je objasnila kako je nastala ideja.

- Ideja iz koje je niknuo Ducktastic vrlo je jednostavna. Postoje brojne igre u App Store-u koje koriste mogućnosti akcelerometra ili zaslona osjetljivog na dodir (touch screen interface), ali što je sa ostalim potencijalima te platforme? Apple uređaji kroz lokacijske usluge prepoznaju gdje se geografski nalaze, stoga smo htjeli iskoristiti tu karakteristiku, ali kako?

Istraživanje.

Nekoliko dana proučavanja igara koje se nude u App Store-u dovelo nas je do zaključka da je većina njih grafički vrlo sličnog izgleda i dojma te da se niti jedna ne temelji na našoj ideji. To saznanje pomoglo je pri odabiru stila grafike i preuzimanju rizika i odluci da korisnikovu geolokaciju prezentiramo kao osnovno iskustvo. Izradili smo koncept jednostavne 'vertically scrolling' igre koja automatski prilagođava grafiku lokalnom vremenu i vremenskim prilikama svakog pojedinog korisnika, te koristi brzinu i smjer vjetra za promjenu igre. Takav je barem bio plan u našim glavama.

Usponi i padovi.

Najbolja, a istovremeno i najgora odluka bila je da autsorsamo (angažiramo vanjske suradnike), bez ikakvog pretvaranja da sve to možemo mi sami. U srpnju smo angažirali grafičkog dizajnera, prijatelja, s određenim iskustvom u ovom polju što se pokazalo najvećom i najskupljom pogreškom. U kolovozu je započela suradnja sa fantastičnim timom iz Clover Studia. Zagrebačka ekipa iskusna u razvoju iOS aplikacija i našu je ideju iz izazova pretočila u stvarnost.

Grafički identitet.

Željeli smo da igra bude vizualno drugačija, pa je slučajni susret sa Anom Armano, koja je zaslužna za velik dio grafičkog identiteta, to i omogućio. Sredinom listopada, grafički je dizajner otkazao suradnju bez ikakvog upozorenja i projekt je na trenutak zaklecao nogama. Mjeseci zavaravanja su konačno izašli na vidjelo. Reality check.

Kome vjerovati?

Još uvijek smo imali ideju, vrhunski vizualni identitet, i igru koja je čekala grafiku da bi zaživjela. Naučili smo kome vjerovati, te zasukali rukave kako bi povezali sve konce. Uz pomoć prijateljevog prijatelja, Zorana Dakića, zaslužnog za završne grafičke radove i animaciju, ubrzo smo imali proizvod priželjkivan iz mjeseca u mjesec.

Emocije.

I tako, skoro pola godine od začetka, konačno doguravši do kraja, preplavile su nas emocije. Budžet smo premašili za trećinu, rok za tri mjeseca, putem smo izgubili prijatelja, no aplikacija je bila spremna za App Store. Proces certificiranja od strane Applea prošao je glatko, mada je i to trajalo duže od očekivanog. Naravno, ništa novo.

A završni proizvod?!

Pa, na kraju krajeva, Ducktastic je ispala jedna sasvim solidna igra, s divnom ručno oslikanom grafikom, a ni game play nije loš. Uspjeli smo integrirati lokacijske usluge, te koristeći lokalno vrijeme i vremenske uvjete, igranje svaki puta može biti drugačije. Gledajući unatrag, unatoč svim problemima na koje smo nailazili, izgurati nešto od osnovne ideje do skroz funkcionalne igrice je fantastično postignuće na koje stvarno možemo biti ponosni. Naša najveca lekcija bila je da sitnicu više vjerujemo sami u sebe.

Bravo Čakovčanci.

I kao šećer na kraju, Vesna ističe kako ne mogu vjerovati da usprkos svim kušnjama i nevoljama, Ducktastic, nakon njenog izdavanja 19. Listopada, već ima vjerne korisnike na najvećim svjetskim tržištima, a u trenutku pisanja ovog teksta drži 40. mjesto na hrvatskoj iTunes ljestvici sa ukupno 4 prodana primjerka. Igra košta 2.99$ i dostupna je na iTunes-ima.

Vrijeme je da podržite naše i vaše te napišete review i ocijenite igru kako bi pomogli Čakovčancima da se i za njih čuje.

UPDATE: Povodom dana zahvalnosti Ducktastic ima posebnu cijenu od 0.99$. Navali narode.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju