Effie konferencija ugošćuje Martina Lindstroma, svjetskog stručnjaka za brendiranje

Martin Lindstrom i Peter Field marketinški su stručnjaci koji će svoje predavanje održati na Effie konferenciji 21. listopada u Zagrebu.

Zimo
Zimo
Zimo | 12.09.2011. / 14:18 komentari
Effie konferencija ugošćuje Martina Lindstroma, svjetskog stručnjaka za brendiranje

Martin Lindstrom i Peter Field marketinški su stručnjaci koji će svoje predavanje održati na Effie konferenciji 21. listopada u Zagrebu.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu? Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse

Martin Lindstrom jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor je bestsellera 'Buyology - istine i laži o tome zašto mi kupujemo.'

Lindstrom je poznat po suradnji sa brandovima kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Pepsi, Microsoft, Walt Disney i drugi, a Wall Street Journal opisao je njegovu knjigu 'Brand sense - revolucija osjetilnog brandinga' kao jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikad objavljenih.

S druge strane predavanje na konferenciji upotpunit će Peter Field vodič svjetski autoritet s područja marketinške učinkovitosti, a koji će održati cjelodnevni masterclass za sudionike na temu povećanja marketinške učinkovitost.

Peter Field je od 2007. do danas objavio tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizama 880 studija slučaja.

Dodatne informacije o ovoj konferenciji možete pogledati na službenim stranicama.

Vezane vijesti