Effie konferencija ugošćuje Martina Lindstroma, svjetskog stručnjaka za brendiranje

Martin Lindstrom i Peter Field marketinški su stručnjaci koji će svoje predavanje održati na Effie konferenciji 21. listopada u Zagrebu.

Zimo
Zimo
Zimo | 12.09.2011. / 14:18 komentari
Effie konferencija ugošćuje Martina Lindstroma, svjetskog stručnjaka za brendiranje

Martin Lindstrom i Peter Field marketinški su stručnjaci koji će svoje predavanje održati na Effie konferenciji 21. listopada u Zagrebu.

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku

Martin Lindstrom jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor je bestsellera 'Buyology - istine i laži o tome zašto mi kupujemo.'

Lindstrom je poznat po suradnji sa brandovima kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Pepsi, Microsoft, Walt Disney i drugi, a Wall Street Journal opisao je njegovu knjigu 'Brand sense - revolucija osjetilnog brandinga' kao jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikad objavljenih.

S druge strane predavanje na konferenciji upotpunit će Peter Field vodič svjetski autoritet s područja marketinške učinkovitosti, a koji će održati cjelodnevni masterclass za sudionike na temu povećanja marketinške učinkovitost.

Peter Field je od 2007. do danas objavio tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizama 880 studija slučaja.

Dodatne informacije o ovoj konferenciji možete pogledati na službenim stranicama.

Vezane vijesti