Martin Lindstrom i Peter Field marketinški su stručnjaci koji će svoje predavanje održati na Effie konferenciji 21. listopada u Zagrebu.

Martin Lindstrom jedan je od 100 najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu TIME i autor je bestsellera 'Buyology - istine i laži o tome zašto mi kupujemo.'

Lindstrom je poznat po suradnji sa brandovima kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Pepsi, Microsoft, Walt Disney i drugi, a Wall Street Journal opisao je njegovu knjigu 'Brand sense - revolucija osjetilnog brandinga' kao jednu od pet najboljih marketinških knjiga ikad objavljenih.

S druge strane predavanje na konferenciji upotpunit će Peter Field vodič svjetski autoritet s područja marketinške učinkovitosti, a koji će održati cjelodnevni masterclass za sudionike na temu povećanja marketinške učinkovitost.

Peter Field je od 2007. do danas objavio tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizama 880 studija slučaja.

Dodatne informacije o ovoj konferenciji možete pogledati na službenim stranicama.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju