Iako je i dalje mnogima ideja električnog bicikla neprihvatljiva, ovakav oblik prijevoznog sredstva sve je popularniji u svijetu i u Hrvatskoj. Jasno je zašto postoji veliki otpor prema biciklima na struju, no jednom kada probaju ovo iskustvo, veliki broj ljudi mogao bi promijeniti mišljenje. Iako postoji motor, takve bicikle moguće je voziti samo pedaliranjem, dok npr. kada žurite na posao, možete koristiti samo motor (ili motor i pedale zajedno) i brže stići na radno mjesto, bez previše umaranja.

Među sve većim brojem dostupnih modela, kompanije se pokušavaju izdvojiti i korisnike privući raznim faktorima. Primjerice, nedavni model Rimčeva Greypa čudo je tehnologije te je većina ljudi koja je testirala bicikl oduševljena njegovim mogućnostima (naravno, to se oduševljenje ne odnosi na cijenu). Jedan model koji bi mogao oduševiti ljubitelje starih i nostalgičnih motora jest Titan R, koji izgleda kao jedan od motora koje smo gledali u starim filmovima.

Titan R (Foto: Tempus Electric)

Kompanija koja je napravila ovaj motor Tempus Electric čak je zadržala i stari spremnik za gorivo koji povezuje sjedalo s upravljačem, ali naravno u ovom slučaju taj dio nije namijenjen za benzin, već se u njemu nalazi tehnologija za pokretanje električnog motora. Iako izgleda poprilično krhko, izgled vara jer je Titan R težak čak 34 kilograma i na njemu se mogu voziti osobe do 136 kg. Što se brzine tiče, s njim se može uhvatiti maksimalnih 45 km/h, dok baterija s jednim punjenjem može izdržati između 45 i 64 kilometra, a nakon što se isprazni, do punog kapaciteta može se napuniti za oko četiri sata.

U suprotnosti je s retro osjećajem LCD komadna ploča na kojoj je potrebno upisati šifru za pokretanje motora i na kojoj se prikazuju informacije poput brzine, napunjenosti baterije, vremena vožnje, ograničenja brzine itd. S obzirom na to da je 45 km/h mnogima prevelika brzina za jedan bicikl, moguće ju je ograničiti tako da, kada npr. nekome posudite Titan R, ta osoba neće moći prebrzo juriti.

No u prvom planu Titana R ipak nisu performanse i mogućnosti, već dizajn i izgled koji će njegovim vlasnicima sigurno probuditi nostalgiju te možemo garantirati da će privlačiti poglede brojnih prolaznika. Takvo izražavanje stila, naravno, nije jeftino te košta 3 tisuće dolara, no kako napominju na stranici Electric, ipak je jeftiniji u odnosu na konkurentske vintage električne bicikle.