zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Društvene mreže

Evo kako je Facebook kopirao Snapchat

Kako Zuckerberg niti za tri milijarde dolara nije mogao kupiti Snapchat, odlučio se na kopiranje njegovih opcija

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 11.06.2017. / 07:02

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Milijarda koju je Mark Zuckerberg platio za Instagram višestruko mu se isplatila, a iako je na sličan način pokušao kupiti i Snapchat, Evana Spiegela nisu impresionirale Zuckerbergove ponude od milijardu, odnosno tri milijarde dolara te je dva puta odbio Facebook. Kako Zuckerberg nije mogao kupiti Snapchat, odlučio se na kopiranje njegovih opcija te danas aplikacije u vlasništvu ove kompanije – Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp koriste neke opcije koje je popularizirao upravo Snapchat.

Zanimljivo, govoreći o kopiranju Snapchatovih opcija, Spiegel nije kritizirao Zuckerberga, već je rekao da treba uživati u situaciji u kojoj vas netko kopira jer radite odlične stvari te je dodao kako će svi na kraju morati razviti strategiju oko korištenja kamera i vjeruje da je upravo ekipa iz Snapchata pokazala koliko je kamera smartphonea važna u modernoj komunikaciji.

Na Business Insideru nabrojali su sve načine na koje su Facebook, odnosno sve aplikacije u vlasništvu ove kompanije, kopirali Snapchat:

Ulazak na teritorij kojim vlada Snapchat Facebook je najavio prije više od godinu dana kupovinom aplikacije MSQRD koja omogućuje korištenje različitih zabavnih efekata koji se primjenjuju na lica ljudi, slično kao i na Snapchatovim Lens filterima.

Nakon toga Facebook je omogućio skeniranje QR kodova za profile u Messengeru, za što su također dobili inspiraciju od Snapchata.

Prošlo ljeto, tijekom sastanka sa zaposlenicima Zuckerberg je rekao kako će kamera uskoro zamijeniti tekstualni način komunikacije i postati najvažniji način na koji dijelimo sadržaj putem društvenih mreža – što je trend koji je započeo upravo Snapchat.

Najveći "napad" na Snapchat – kopiranje opcije Story u Instagramu. Instagram je prošlog kolovoza predstavio opciju Stories s kojom je "klonirao" popularnu opciju Spiegelove kompanije te se pokazalo da je broj korisnika koji objavljuju priče na Instagramu uskoro premašio broj korisnika na Snapchatu. Tada je izvršni direktor Instagrama Kevin Systrom komentirao da, iako Snapchatu pripadaju zasluge za ovu opciju, ovdje se na radi o tome tko je što napravio, već je ovdje riječ "o formatima i o njihovom korištenju na mreži".

Okviri i maske za live video – korisnici na odabranim tržištima sada mogu koristiti različite okvire koji se mogu postaviti iznad fotografija i profilnih fotografija i koriste se na isti način kao i na Snapchatu, a prilikom live videa mogu koristiti selfie maske, za što se koristi tehnologija MSQRD-a.

Messenger poput Snapchata – na Business Insideru kažu kako je Facebook čak i sučelje kamere u Messengeru napravio po uzoru na Snapchat te korisnike potiče na slanje foto i video poruka kao i na Spiegelovoj mreži.

Privatne poruke na Instagramu nestaju nakon što se pregledaju – ne treba niti napominjati tko je popularizirao ovu opciju.

Priče i na Facebooku – dok na Instagramu Stories koristi više od 200 milijuna korisnika, ova opcija na Facebooku nije tako dobro prihvaćena.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

Vezane vijesti

Uoči Dana komunikacija 2025.

Hrvatski stručnjak za oglašavanje otkriva: "Tijekom božićnog maratona ‘Sam u kući’ pogledate više video og...

Znanje i zabava

Manifestacija #SciHill na zabavan način približava znanost javnosti...

Jasno je na što će se fokusirati

Papa Lav XIV. iznenadio priznanjem: Za njegovo ime djelomice je odgovorna i - umjetna inteligencija...

Još vijesti

Emotivan datum

Druga strana Majčina dana, koji mnogima nije dan za slavlje...

Pokrovitelj Lidl

Priroda kao učionica: Što su mali istraživači naučili od HGSS-ovaca u Golubinjaku?...

Evo što su im poručili

Igrači Hajduka šokirani povicima Torcide, ovome se nitko nije nadao...

Pokrovitelj Lidl

Roštiljanje bez živciranja: Pet malih trikova za ukusan i sočan roštilj o kojem će društvo dugo pričati...

susreli se s osudama javnosti

Tko su kontroverzni roditelji nekad najljepše djevojčice na svijetu? Majka je zvijezda realityja, a otac n...

prvo nedjeljno obraćanje

Pater Nejašmić o papinim porukama vjernicima: "Papa inzistira na miru, ali i na još jednoj stvari"...

Uoči Jadranskog derbija

Hajduk kroji rasplet prvenstva: Evo što je rekao stoper Bijelih o utakmici s Rijekom...

dugo ga nismo vidjeli

Sjećate se Ivana Mikulića? Bolest ga je udaljila sa scene, a njegova pjesma s Eurosonga hit je i danas...

25.500,00 €

Škoda Kamiq FL 1,0 TSI DSG Selection

SAZNAJ VIŠE

25.700,00 €

Mercedes-Benz SL roadster 500 automatik

SAZNAJ VIŠE

36.900,00 €

AUDI A4 2022g 2.0TDI 40 S-tronic S-line qatro 205ks hibrid

SAZNAJ VIŠE

36.499,99 €

Mercedes-Benz GLB 220 d 4MATIC / 140kw / Reg. 01/26 / Nema P.P.

SAZNAJ VIŠE

Nastavi čitati

Društvene mreže
Priscilla Chan i Mark Zuckerberg
Distopijsko smeće

Je li ovo zaista smjer u kojem ide čovječanstvo?! Zuckerbergova vizija budućnosti je “žalosna i zastrašujuća”

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Prijevara, ilustracija
U tijeku nova prijevara

Ako dobijete ove poruke na WhatsApp, odmah ih pobrišite i prijavite

piše Branimir Vorša
Društvene mreže
TikTok
Od vodećeg europskog regulatora

Kolosalna kazna: TikTok kažnjen s više od pola milijarde eura

piše Hina
Društvene mreže
WhatsApp
Napokon

WhatsApp ima odlične vijesti za sve koji ovu platformu koriste putem računala

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Facebook
OG Fejs

Meta najavila još jednu novost s ciljem povratka originalnom Facebooku

piše Hrvoje Jurman
Društvene mreže
Gledanje videa, ilustracija
Impresivne brojke

Od "Me at the Zoo" do 20 milijardi: Ova je platforma promijenila naš odnos prema videu

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima