Facebook lansira novog konkurenta Snapchatu Bolt ili testira nove oglasne jedinice u Instagramu?

S obzirom da sada nema puno informacija o novom banneru koji se pojavio nekim korisnicima s Android uređajima na Instagramu, možemo samo nagađati kako se radi o dvije stvari.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 25.07.2014. / 10:45 komentari
Facebook lansira novog konkurenta Snapchatu Bolt ili testira nove oglasne jedinice u Instagramu?

S obzirom da sada nema puno informacija o novom banneru koji se pojavio nekim korisnicima s Android uređajima na Instagramu, možemo samo nagađati kako se radi o dvije stvari. 

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

TechCrunch i The Verge primili su sliku u kojoj je jasno vidljivo kako se na Instagramu pojavio oglasni banner putem kojeg se mogu direktno instalirati aplikacije, u ovom slučaju Bolt, “one tap photo messaging”. Iako ova aplikacija trenutno ne postoji, nagađa se kako Facebook radi na novom pokušaju kako bi konkurirao Snapchatu, a prema svemu sudeći aplikacija bi se trebala zvati Bolt. 

Šuška se kako će sljedeći tjedan Facebook objaviti “nešto veliko” no nitko nema točnu informaciju o čemu se radi, pa tako možemo nagađati kako je upravo Bolt “velika” stvar iz Facebooka. 

S druge strane, ako zanemarimo sve glasine, postoji mogućnost da Facebook testira novu oglasnu jedinicu, jednostavnu instalaciju aplikacije unutar samog Instagrama. Inače ovaj način oglašavanja pokazao se kao dobar pogodak kada pričamo o Facebooku, no Instagram je drugačija platforma, pa Facebook možda samo testira novi način oglašavanja. 

Jasno je kako Facebook cilja na mobilno tržište jer su njihovi prihodi u posljednjem kvartalu iznosili 1.66 milijardi dolara samo od mobilnog oglašavanja, odnosno čak 62 posto ukupnih prihoda. 

Ne preostaje nam ništa drugo nego pričekati i vidjeti što se to skriva u novoj oglasnoj jedinici koja se pojavljuje malom broju korisnika na Instagramu.

Foto Twitter

Facebook lansira novog konkurenta Snapchatu Bolt ili testira nove oglasne jedinice u Instagramu?

 

Vezane vijesti