Facebook od sada omogućuje kreiranje šest različitih oglasa

Kako bi testirali koji oglas najbolje funkcionira, Facebook je administratorima stranica omogućio dodavanje maksimalno šest oglasa koji se mogu razlikovati i po slikama i po tekstu, a sve to u jednoj zajedničkoj kampanji.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 20.08.2013. / 11:53

Facebook od sada omogućuje kreiranje šest različitih oglasa

Kako bi testirali koji oglas najbolje funkcionira, Facebook je administratorima stranica omogućio dodavanje maksimalno šest oglasa koji se mogu razlikovati i po slikama i po tekstu, a sve to u jednoj zajedničkoj kampanji.

Korisnici će tako imati mogućnost odabrati nekoliko slika i testirati koje od njih najbolje funkcionira, na jednom mjestu, što je svakako puno efikasnija metoda nego da radite svaku reklamu zasebno. Evo kako to izgleda.

Izvor: AllFacebook

Facebook od sada omogućuje kreiranje šest različitih oglasa

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti