Facebook Inc pristao je platiti 10 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe kako bi se nagodio u tužbi vezanoj uz kršenje prava korisnika - kontrolu korištenja osobnih imena, fotografija i likeova, sudeći prema sudskim dokumentima koji su postali dostupni javnosti prije nekoliko dana, javlja Reuters.
Tužbu je podiglo pet korisnika Facebooka, a u njoj se ukazuje na kršenje ljudskih prava prema kalifornijskom zakonu. Točnije, sporan detalj vezan je uz otkrivanje korisničkih likeova određenim/ih oglašivača, koji su iste koristili u svojim 'Sponzoriranim pričama', tj. 'Sponsored Stories' na engleskom, bez plaćanja pojedincima ili mogućnosti isključivanja navedene karakteristike.
Sponsored Story je oglas koji se pojavljuje na Facebook stranici i koji se općenito sastoji od slike i imena prijatelja na Facebooku i tvrdnje da prikazana osoba like-a određenog oglašivača.
Procjena suda je da je u tužbu mogao biti uključen svaki treči Amerikanac, što bi generiralo više milijarda dolara štete, otkrivaju sudski dokumenti. Tome u prilog ide i izjava Sheryl Sandberg, glavne operativne direktorice Facebooka, koja je izjavila da je Sponsored Story između dva do tri puta vrijedniji oglas od standardnog Facebook oglasa.
Sredstva dogovorena u nagodbi namjenjena su dobrotvornim svrhama.