Facebook plaća $10 milijuna za nagodbu u tužbi za kršenje prava korisnika

Facebook Inc pristao je platiti 10 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe kako bi se nagodio u tužbi vezanoj uz kršenje prava korisnika - kontrolu korištenja osobnih imena, fotografija i likeova.

Zimo
Zimo
Matija Zlatarek | 18.06.2012. / 12:47 komentari
Facebook plaća $10 milijuna za nagodbu u tužbi za kršenje prava korisnika

Facebook Inc pristao je platiti 10 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe kako bi se nagodio u tužbi vezanoj uz kršenje prava korisnika - kontrolu korištenja osobnih imena, fotografija i likeova, sudeći prema sudskim dokumentima koji su postali dostupni javnosti prije nekoliko dana, javlja Reuters.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Tužbu je podiglo pet korisnika Facebooka, a u njoj se ukazuje na kršenje ljudskih prava prema kalifornijskom zakonu. Točnije, sporan detalj vezan je uz otkrivanje korisničkih likeova određenim/ih oglašivača, koji su iste koristili u svojim 'Sponzoriranim pričama', tj. 'Sponsored Stories' na engleskom, bez plaćanja pojedincima ili mogućnosti isključivanja navedene karakteristike.

Sponsored Story je oglas koji se pojavljuje na Facebook stranici i koji se općenito sastoji od slike i imena prijatelja na Facebooku i tvrdnje da prikazana osoba like-a određenog oglašivača.

Procjena suda je da je u tužbu mogao biti uključen svaki treči Amerikanac, što bi generiralo više milijarda dolara štete, otkrivaju sudski dokumenti. Tome u prilog ide i izjava Sheryl Sandberg, glavne operativne direktorice Facebooka, koja je izjavila da je Sponsored Story između dva do tri puta vrijedniji oglas od standardnog Facebook oglasa.

Sredstva dogovorena u nagodbi namjenjena su dobrotvornim svrhama.

Vezane vijesti