Najveća i najpopularnija društvena mreža na svijetu svjesna je da mora učiniti još puno u poboljšanju zaštite privatnosti svojih korisnika, no to ih ne sprječava u pokušaju ostavljanja dojma da upravo oni sami ne predstavljaju masivnu invaziju privatnosti.

Kao dio najnovije PR kampanje, Facebook potiče svoje korisnike da ponovno pregledaju svoje postavke privatnosti, zajedno s globalnim pokretanjem alata Off-Facebook Activity, koji će korisnicima omogućiti veću kontrolu nad vlastitim podacima te upravljanje pristupom tim podacima od strane Facebooka.

Jedan od naših glavnih ciljeva za iduću dekadu jest izgradnja znatno jače zaštite privatnosti za sve korisnike Facebooka, poručuje šef Facebooka Mark Zuckerberg.

Tijekom narednih nekoliko tjedana pokazat ćemo gotovo dvije milijarde ljudi diljem svijeta obavijest i potaknuti ih da pregledaju svoje postavke privatnosti. Obavijest će se pojaviti i na vašem News Feedu te vas preusmjeriti na alat Privacy Checkup, koji smo nedavno nadogradili. To će omogućiti još lakše određivanje toga tko može vidjeti vaše objave i informacije o vašem profilu, jačanje sigurnosti vašeg korisničkog računa uključivanjem obavijesti o pokretanju vašeg profila te pregled informacija koje dijelite s aplikacijama u koje ste se prijavili preko Facebooka, napisao je Zuckerberg.

Što se tiče alata Off-Facebook Activity, Zuckerberg naglašava da se odsad mogu pregledati sve informacije koje druge tvrtke šalju Facebooku o pojedinim korisnicima (konkretno vama) te da se one mogu i ukloniti s korisničkog računa ako to pojedini korisnik želi.

Off-Facebook Activity označava novu razinu transparentnosti i kontrole. Radili smo neko vrijeme na ovome i morali smo ponovno izgraditi neke naše sustave kako bi to bilo moguće, poručio je korisnicima Facebooka Zuckerberg.