Facebook radi na Snapchatovom konkurentu Slingshotu!

Nakon što su neuspješno pokušali prošle godine kupiti Snapchat za 3 milijarde dolara, Facebook je odlučio napraviti konkurentan servis, ovaj puta ozbiljniji nego što je to bilo u prvom pokušaju.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 18.05.2014. / 16:27 komentari
Facebook radi na Snapchatovom konkurentu Slingshotu!

Nakon što su neuspješno pokušali prošle godine kupiti Snapchat za 3 milijarde dolara, Facebook je odlučio napraviti konkurentan servis, ovaj puta ozbiljniji nego što je to bilo u prvom pokušaju.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Naime, Facebook je objavio Poke, aplikaciju koja je bila svojevrsni konkurent Snapchatu, no koja nikad nije zaživjela, već je Snapchatu dala vjetar u leđa. Dokaz da aplikacija nije pokazala uspjeh govori podatak da je Facebook odlučio ugasiti aplikaciju, no očito za to postoji dobar razlog.

Kako prenosi Financial Times, Facebook ovaj puta radi puno ozbiljnije ne Snapchatovoj konkurenciji koja navodno nosi naziv Slingshot a koja bi mogla biti objavljena do kraja mjeseca. Radi se o aplikaciji koja će moći slati video poruke, te će poput Snapchata aplikacija uz nekoliko klikova omogućiti slanje video poruka ili slika koje bi nestale nakon jednog pogleda.

Slingshot bi trebala biti zasebna aplikacija, odnosno odvojena od Facebookove glavne aplikacije. Ove glasine imaju smisla s obzirom da je Facebook ranije istaknuo kako će njihov Creative Labs objaviti nekoliko visokokvalitetnih i jednostavnih za korištenje aplikacija ove godine.

Činjenica je da Snapchat koristi najviše tinejdžera, a Facebooku ne uspijeva privući njihovu pažnju, stvarajući tako buduće generacije Facebook korisnika, pa pokušava drugim metadatama doprijeti do njih — Slingshotom!

Vezane vijesti