Gemius Srbija: Blic, Vukajlija i B92

Gemius, vodeća kompanija u internet istraživanjima na području EMEA regije, objavila je prve mesečne rezultate gemiusAudience online istraživanja za srpsko tržište. Studija nudi pouzdanu rang listu najpopularnijih sajtova na tržištu, kao i uvid u demografsku sliku, lifestyle interese i druge karakteristike lokalnih korisnika Interneta.

Zimo
Zimo
Vjekoslav Cerovina | 06.03.2012. / 22:36 komentari
Gemius Srbija: Blic, Vukajlija i B92

Gemius, vodeća kompanija u internet istraživanjima na području EMEA regije, objavila je prve mesečne rezultate gemiusAudience online istraživanja za srpsko tržište.

tri vijesti o kojima se priča Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Kuglasta munja snimljena u Kanadi Zapanjili stručnjake VIDEO Bračni par s trijema kuće snimio iznimno rijedak i posve misteriozan vremenski fenomen Žena vježba s utegom u teretani Novo otkriće znanstvenika Vježbom do štita protiv raka? Moć vježbanja možda ne leži u mišićima, nego u...

Studija nudi pouzdanu rang listu najpopularnijih sajtova na tržištu, kao i uvid u demografsku sliku, lifestyle interese i druge karakteristike lokalnih korisnika Interneta.

Podaci su prikupljeni na više od 100 najboljih domaćih web stranica, a na primjerenom uzorku od preko 22.500 ispitanika iz Srbije u starosnoj kategoriji od 15 +.

Ukupan broj korisnika interneta u ovoj starosnoj kategoriji bio je više od 2,7 milijuna u januaru, gde je bilo nešto više muškaraca (53,8%). Rezultati pokazuju da više od 66% srpskih korisnika pristupa internetu na dnevnoj bazi.

Najzastupljenija starosna kategorija je 15-24 godina (27,3% korisnika), odmah slijedi 25-34 god skupini (26,5% korisnika).

Top lokalne web stranice pokazuje da korisnike najviše zanimaju vesti, humor i polovni automobili.

Oko 60% srpskih internet korisnika sluša muziku ili online radio najmanje jednom nedeljno, a otprilike isti broj njih traži informacije na webu. Gotovo pola od tog broja (oko 35 %) koristi internet za obrazovne svrhe. Gledanje video sadržaja je najtipičnija aktivnost za 54 % srpskih internet korisnika, a online gaming je čest način provođenja slobodno vremena za 1/3 korisnika.

Pregledavanje oglasa zanimljivo je za oko 29% korisnika, korištenje bankarskih usluga i aranžmana redovno upražnjava 10% korisnika, dok je najmanji interes za online kupovinom - samo 7,6% korisnika.

Najposećeniji srpski sajtovi su Blic, Vukajlija i B92.

Cilj kontinuiranog gemiusAuduience istraživanja je pružiti informacije potrebne za planiranje on-line oglašavanja i prilagođavanje web sadržaja kako bi odgovarao potrebama korisnika.

Posetite www.audience.rs

Vjekoslav Cerovina je novi dopisnik za ZIMO koji će pokrivati startup scenu i događanja u Srbiji. Post će biti prenašan izvorno na srpskom jeziku.

Vezane vijesti