Genijalan guerrilla marketing za putničku agenciju

Što biste napraivli da vidite veliku kutiju nasred trga sa samo jednim crvenim gumbom? Bi li ga pritisnuli?

Zimo
Zimo
Zimo | 29.03.2011. / 13:28 komentari
Genijalan guerrilla marketing za putničku agenciju

Što biste napraivli da vidite veliku kutiju nasred trga sa samo jednim crvenim gumbom? Bi li ga pritisnuli?

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Vjerojatno bi stajali pred njom i čekali da netko pritisne gumb prije vas, no ponekad nas hrabrost može odvesti na željenu destinaciju.

Slična priča stoji iza reklamne kampanje koju je osmislila DDB u suradnji sa Pleix-om, koju su realizirali u Parizu pod nazivom 'Escape Machine'.

Naime, nakon što se prva hrabra dama približila kutiji, iz kutije je stiglo pitanje 'Kada bi mogli sada negdje otići, gdje bit o bilo?'. Nakon odgovora, od žene se zahtjeva da pritisne misteriozni crveni gumb.

Pritisak na gumb pretvara cijelu kutiju u mobilan disko, a dama dobiva svoju zasluženu nagradu za hrabrost. Nije li to sjajno?

Defitinitvno se slažemo sa Fastcodesgin.com, koji je prenesao ovu priču i istaknuo kako je ovo najbolja reklamna kampanja koju smo vidjeli u zadnje vrijeme. Pogledajte video kako je sve izgledalo.

Bi li vi imali hrabrosti prvi pristini crveni gumb?

Vezane vijesti