Genijalan guerrilla marketing za putničku agenciju

Što biste napraivli da vidite veliku kutiju nasred trga sa samo jednim crvenim gumbom? Bi li ga pritisnuli?

Zimo Zimo Zimo | 29.03.2011. / 13:28

Genijalan guerrilla marketing za putničku agenciju

Što biste napraivli da vidite veliku kutiju nasred trga sa samo jednim crvenim gumbom? Bi li ga pritisnuli?

Vjerojatno bi stajali pred njom i čekali da netko pritisne gumb prije vas, no ponekad nas hrabrost može odvesti na željenu destinaciju.

Slična priča stoji iza reklamne kampanje koju je osmislila DDB u suradnji sa Pleix-om, koju su realizirali u Parizu pod nazivom 'Escape Machine'.

Naime, nakon što se prva hrabra dama približila kutiji, iz kutije je stiglo pitanje 'Kada bi mogli sada negdje otići, gdje bit o bilo?'. Nakon odgovora, od žene se zahtjeva da pritisne misteriozni crveni gumb.

Pritisak na gumb pretvara cijelu kutiju u mobilan disko, a dama dobiva svoju zasluženu nagradu za hrabrost. Nije li to sjajno?

Defitinitvno se slažemo sa Fastcodesgin.com, koji je prenesao ovu priču i istaknuo kako je ovo najbolja reklamna kampanja koju smo vidjeli u zadnje vrijeme. Pogledajte video kako je sve izgledalo.

Bi li vi imali hrabrosti prvi pristini crveni gumb?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti