Globalna e-trgovina u 2013. prelazi vrijednost 1,2 bilijuna US$

eMarketer, agencija za digitalni marketing i e-trgovinu, objavljuje kako će u 2013. godini prodaja putem interneta dostići vrijednost od 1.2 milijarde američkih dolara.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 02.07.2013. / 20:46 komentari
Globalna e-trgovina u 2013. prelazi vrijednost 1,2 bilijuna US$

eMarketer, agencija za digitalni marketing i e-trgovinu, objavljuje kako će u 2013. godini prodaja putem interneta dostići vrijednost od 1.2 milijarde američkih dolara, što je porast od 17% u odnosu na godinu prije. Predviđa se da će ta brojka do 2016. godine dostići vrijednost od gotovo 2 bilijuna US$, no uz slabije stope raste nego što je do sada bio slučaj. Potporu takvom ukupnom rastu prodaje dati će ukupno 1.03 milijarde online kupaca diljem svijeta, a čak 44.4% njih nalazit će se u Azijsko-pacifičkoj regiji.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Zemlje zapadne Europe zajedno sa SAD-om rastu stabilnom stopom od 10-15% godišnje čineći tako 60% ukupne online prodaje, najčešće motivirane povoljnim cijenama. Ono što je posebno zanimljivo je snažan rast u Aziji, gdje pojedine zemlje poput Kine i Indonezije imaju rast od 65% odnosno 71% na godišnjoj bazi. To, prema Nielsen istraživanju, najbolje koriste poznati modni brendovi koji uvelike iskorištavaju njihove impulzivne kupnje, nekada samo offline, ali sada sve više i online.  S druge strane, jedna od tehnološko najnaprednijih zemalja svijeta, Japan, koji je posljednjih nekoliko desetljeća uveo brojne inovacije u Internet tehnologije očekuje pad od 7%, čime uz već dostignutu visoku razinu prodaje daljnji rast koči i negativna ekonomska perspektiva.

Blaži rast bilježe Južna Amerika i zemlje srednje i istočne Europe, uz očekivanja budućeg rasta uzevši u obzir daljnji prodor interneta u svako kućanstvo, što automatski (no ne u istom iznosu) dovodi i do rasta e-prodaje. 

Vezane vijesti