Nakon što je Apple nedavno predstavio pretplatnički servis za videoigre namijenjene uređajima s logom jabuke, ovog tjedna Google je objavio lansiranje vlastitog pretplatničkog servisa za Androide. Za mjesečni iznos od 4,99 dolara korisnicima će biti dostupne ne samo igre već i aplikacije – broj igara, tj. aplikacija prilikom lansiranja iznosit će više od 350, a svaki mjesec bit će dostupan novi sadržaj.

Servis je već dostupan u SAD-u, do kraja tjedna očekujemo ga i na ostalim tržištima, a promotivna cijena za prvu godinu dana iznosi 1,99 dolara mjesečno, ali samo za korisnike koji se prijave prije 10. listopada. Iako je koncept Googleova i Appleova servisa sličan jer za mjesečnu pretplatu korisnici imaju neograničen pristup sadržaju u kojem se ne prikazuju reklame i nema kupovine unutar aplikacija, ipak postoje velike razlike u ta dva servisa. Pretplata na Googleov servis Play Pass može se dijeliti s pet članova obitelji.

Prvo, što smo već napomenuli, Appleov servis isključivo je gamerski, dok Play Pass uključuje i aplikacije, a za razliku od Arcadea, Googleov servis uključuje igre i aplikacije koje su već dostupne na Googleu Play te nema nekog ekskluzivnog sadržaja rezerviranog samo za pretplatnike. Među igrama koje uključuje pretplata nalaze se Terraria, Monument Valley, Risk i Star Wars: Knights of the Old, dok od aplikacija treba izdvojiti AccuWeather i FaceTune.

Ako ste već kupili igre koje su sada dio pretplatničkog paketa, nakon pretplate na Play Pass automatski će se prestati pojavljivati reklame u njima te se unutar njih više neće moći kupovati dodatan sadržaj. Kako bi developeri bili pošteno plaćeni, Google će pratiti vrijeme koje korisnici provode s nekom igrom, odnosno pratit će koliko puta korisnici pokreću određenu aplikaciju i igru i na temelju tih podataka platiti developerima novac.

Izvor: The Verge