Možda će se mnogi od vas iznenaditi, ali razvoj Googleovih autonomnih automobila, odnosno automobila bez vozača ulazi u osmu godinu razvoja. I trenutačno su na razini koja je iznimno visoka, uostalom, samo u jednom prometnom incidentu krivac je bio Googleov automobil, čiji je tjedni prosjek prijeđenih kilometara veći od prosjeka koji čovjek za volanom odradi u godinu dana. Ipak, nemali je broj onih koji se pitaju kada će se i hoće li se uopće Googleov autonomni automobil moći kupiti i je li to konačan cilj kompanije? Za sada, o tome nema govora, priznao je to Chris Urmson, koji je na čelu odjela za razvoj autonomnih automobila u Googleu. 

"Kada dođe do toga, moramo biti apsolutno sigurni da su naši automobili bolji od ljudi za volanom", rekao je Urmson. Dio stručnjaka smatra kako su, možda, Googleovi automobili već dosegnuli tu razinu, jer 38 tisuća ljudi poginulo je u prometnim nesrećema na prometnicama Sjedinjenih Američkih Država, dok je taj broj na globalnom nivou 1,2 milijuna. Usprkos tome, Google ne želi brzati u odluci da autonomne automobile ponudi kao opciju za kupovinu na otvorenom tržištu. Sasvim logično, jer dok tehnologija, koliko god dobra bila, ne bude "ispeglana" do perfekcije, stvari su i dalje vrlo opasne. Uostalom, Urmson je dodao kako su njihovi automobili "sjajni u defanzivnoj vožnji, ali trebamo biti bolji u abnormalnim situacijama kakvih ima puno na prometnicama".