Biznis grupne ponude postao je u samo nekoliko godina jedan od najbrže rastućih biznisa kako vani tako i kod nas.
tri vijesti o kojima se priča


Istraživanja koju su sproveli stranica Local Offer Network prikazuje kako će prihodi od grupnih ponuda u SAD-u narasti sa 1.12 milijarde dolara prošle godine na čak 2.67 milijardi ove godine.
Pogledamo li samo statistike Groupona, za koji se pretpostavlja da bi mogao povećati iznos prihoda na 3 ili 4 milijarde dolara, što je značajan napredak u odnosu na godinu ranije gdje je ta brojka iznosila 'samo' 760 milijuna dolara.
Ove brojke odnose se na prihode Groupona diljem svijeta, piše TechCrunch te nadodaje kako skoro polovica tih prihoda dolazi samo iz SAD-a.
Iako Groupon ima veliku dominaciju u grupnoj ponudi, ne treba izostaviti ostale stranice grupnih ponuda poput LivingSocial i Gilt Groupe, kojoj ipak ostaje dobar dio kolača, odnosno druga polovica tržišta.
Istraživanje je provedeno na temelju 90,000 ponuda sa čak 322 stranice grupnih ponuda u SAD-u od siječnja 2010. Rezultati ne uključuju tzv. privatne prodajne stranice.
Broj ponuda na stranicama za grupnu ponudu u SAD-u raste rapidno pa je tako prošle godinu u siječnju bilo 6,800 ponuda, tok je godinu dana kasnije, odnosno u siječnju 2011., taj broj narastao na čak 40,000 ponuda -- Grouponu pripada nešto manje od polovice tih ponuda.
Ono što je istraživanje pokazalo jest da se najviše nude hrana i piće (27%), ljepota, spa i masaže (19%), fitness i nutricionizam (7%), sport i rekreacija (7%), i proizvodi za kućanstvo i servisi (5%).