Hrvatska aplikacija "Squee" privukla pozornost svjetskih investitora na Startup Weekendu održanom u Zagrebu

Hrvatska je plodno tlo za investitore, pokazuju to mnogobrojni startup događaji organizirani u cijeloj Hrvatskoj, a koji su privkli mnoge investitore i same startupove.

Zimo Zimo Zimo | 11.06.2012. / 17:39

Hrvatska aplikacija "Squee" privukla pozornost svjetskih investitora na Startup Weekendu održanom u Zagrebu

Hrvatska je plodno tlo za investitore, pokazuju to mnogobrojni startup događaji organizirani u cijeloj Hrvatskoj, a koji su privkli mnoge investitore i same startupove.

Gotovo u svim većim gradovima mogu se pronaći startup događaji na kojima svoje ideje i projekte kreativci mogu predstaviti svijetu i samim investitorima. Jedna od takvih ideja je Squee, koja je predstavljena na prvom hrvatskom Startup Weekendu na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa.

Squee je koncept aplikacije s idejom da osigura kanal pomoću kojeg će proizvođači promoviriati svoje proizvode, primati kontinuirani feedback od korisnika, te ujedno i prodavati svoje proizvode, uz određenu naknadu po transakciji, znajući kako imaju komparativnu prednost nad konkurencijom jer samo 'trendy' i kvalitetni prodavači pronalaze svoje mjestu na Squee-u.

Krunoslav Klarić, član Squee tima za odnose sa proizvođačima istaknuo je glavni problem malih proizvođača gadgeta: „Brojni prodavači „trendy“ gadgeta su raspršeni te nemaju resursa niti mogućnosti za učinkovito prezentiranje svojih proizvoda i pristup korisnicima. Suočavaju se sa pitanjem „Kako se istaknuti među masom proizvođača te kako korisnicima omogućiti jednostavnu kupovinu gadgeta?“

No Squee je koncept, koji je već u razradi, a koji će uz društvenu kompononentu - pregledavanje top proizvoda po različitim kategorijama, čitanje najnovijih vijesti, dijeljenje, komentiranje i ocjenjivanje gadgeta, itd. - isticati najbolje gadgete i proizvođače te poticati interakciju između korisnika, proizvođača i samog Squee tima.

Ivan Ivanković je u razgovoru za ZIMO istaknuo i već dogovorene sastanke sa investitorima koji su pokazali interes za ovim konceptom, dok Ivan Kapulica dodaje:

„Investitori kao ključ uspjeha naše ideje ističu njen globalni doseg i primjenjivost na svjetskom tržištu te aktualnost koncepta i same ideje. Njihov pozitivan feedback je važna potvrda našem dosadašnjem uloženom trudu u ovaj projekt.“

Želimo sreću ovom zanimljivom startupu, a u nastavku pogledajte i jedan od vrlo kreativno izrađenih videa. Tko kaže da morate imati gotov proizvod kako bi pokazali na čemu radite?

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti