U razdoblju od siječnja do rujna Huawei je povećao prihod za 2,4 posto, na 456,6 milijardi juana (62,4 milijarde dolara).
Rast je "u skladu s prognozama", rekao je rotirajući predsjednik Huaweija Ken Hu u priopćenju.
Dobit mu je pak gotovo utrostručena, na 73,05 milijardi juana, prema Reutersovim izračunima.
Skok dobiti odražava prihod od prodaje odjela za proizvodnju mobilnih telefona Honor u studenom 2020. godine i poboljšanu strategiju upravljanja i prodaje, rekao je glasnogovornik tvrtke.
U trećem tromjesečju Huaweijev prihod porastao je za 1,5 posto, na 145,7 milijardi juana, prema Reutersovim izračunima.
Prodaja Huaweijevih mobitela naglo je porasla u trećem tromjesečju zahvaljujući plasmanu krajem kolovoza nove serije Mate 60, objavile su tri istraživačke tvrtke u ovom tjednu. Counterpoint Research je izvijestio da je porasla za 37 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Skok označava povratak Huaweija na tržište mobitela, ali odražava i vrlo nisku poredbenu osnovicu u prošloj godini zbog američke kontrole izvoza važne tehnologije.
Huawei je po Counterpointu bio šesti brend mobitela u Kini po prodaji u trećem tromjesečju, s udjelom od 12,9 posto. U istom prošlogodišnjem razdoblju iznosio je 9,1 posto.
Honor je zadržao poziciju brenda s najvećom prodajom, uz isporučenih 11,8 milijuna mobitela i tržišnim udjelom od 18 posto, priopćio je Counterpoint.