Hyundai prvi u autoindustriji uveo umjetnu inteligenciju u sustav kontrole vožnje

Umjetna inteligencija stiže i u ljubimce na četiri kotača. Hyundai je najavio spajanje svog sustava za kontrolu vožnje s umjetnom inteligencijom kako bi iskustvo vožnje učinili još osobnijim.

Branimir Vorša | 23.10.2019. / 10:44 komentari

Galerija

tri vijesti o kojima se priča Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini

Smart Cruise Control naziv je novog sustava za vožnju u Hyundaiju koji će imati zadatak oponašati stil vožnje svojeg vlasnika. Spomenuta tehnologija sposobna je, između ostalog, učiti na kojoj se udaljenosti od drugih vozila u prometu vlasnik vozila najčešće kreće, o navikama ubrzanja vozila te će naučiti i kakvo je vrijeme reagiranja vlasnika na promjene u prometu.

Iz Hyundaija tvrde da je riječ o prvom sustavu te vrste u autoindustriji te ga namjeravaju ugrađivati u svoja buduća vozila.

Novi SSC-ML sustav nadograđuje se na prethodnu ADAS tehnologiju kako bi dramatično poboljšao praktičnost poluautonomnih mogućnosti vozila, pojasnio je Woongjun Jang, potpredsjednik grupe Hyundai Motor.

Mate Rimac "U budućnosti ljudi neće posjedovati automobile, već će ih po potrebi unajmljivati i to će biti bolje za sve!"

Autonomni automobil (Foto: Waymo) Kako umjetnu inteligenciju naučiti nepisana prometna pravila?

Osim uvjeta vožnje, njihov novi sustav uzimat će u obzir i brzinu kojom se vlasnik vozila najčešće vozi.

Za sve to sustav ima čitavu mrežu senzora povezanu sa središnjim računalom u automobilu, koje prikuplja sve dobivene podatke te uči iz njih na ranije spomenute načine.

Sustav je posebno dizajniran tako da specifično izbjegava učenje opasnih vozačkih navika u prometu, što mu povećava pouzdanost i sigurnost pri korištenju.

Iz Hyundaija su u rujnu najavili ulaganje od četiri milijarde dolara i partnerstvo s tvrtkom Aptiv, koja će dizajnirati automatske sustave vožnje spremne za proizvodnju razine 4 i 5 do 2022. godine.

Aptiv je vodeća tvrtka u dizajniranju softvera za automatsku vožnju automobila još od 2007. godine, kad su pobijedili na DARPA-inu natječaju. Poznati su i po tome što su 2015. godine uspješno proveli prvu autonomnu vožnju od istočne do zapadne obale SAD-a.

Izvor: Daily Mail

Vezane vijesti