Galerija

Smart Cruise Control naziv je novog sustava za vožnju u Hyundaiju koji će imati zadatak oponašati stil vožnje svojeg vlasnika. Spomenuta tehnologija sposobna je, između ostalog, učiti na kojoj se udaljenosti od drugih vozila u prometu vlasnik vozila najčešće kreće, o navikama ubrzanja vozila te će naučiti i kakvo je vrijeme reagiranja vlasnika na promjene u prometu.

Iz Hyundaija tvrde da je riječ o prvom sustavu te vrste u autoindustriji te ga namjeravaju ugrađivati u svoja buduća vozila.

Novi SSC-ML sustav nadograđuje se na prethodnu ADAS tehnologiju kako bi dramatično poboljšao praktičnost poluautonomnih mogućnosti vozila, pojasnio je Woongjun Jang, potpredsjednik grupe Hyundai Motor.

Osim uvjeta vožnje, njihov novi sustav uzimat će u obzir i brzinu kojom se vlasnik vozila najčešće vozi.

Za sve to sustav ima čitavu mrežu senzora povezanu sa središnjim računalom u automobilu, koje prikuplja sve dobivene podatke te uči iz njih na ranije spomenute načine.

Sustav je posebno dizajniran tako da specifično izbjegava učenje opasnih vozačkih navika u prometu, što mu povećava pouzdanost i sigurnost pri korištenju.

Iz Hyundaija su u rujnu najavili ulaganje od četiri milijarde dolara i partnerstvo s tvrtkom Aptiv, koja će dizajnirati automatske sustave vožnje spremne za proizvodnju razine 4 i 5 do 2022. godine.

Aptiv je vodeća tvrtka u dizajniranju softvera za automatsku vožnju automobila još od 2007. godine, kad su pobijedili na DARPA-inu natječaju. Poznati su i po tome što su 2015. godine uspješno proveli prvu autonomnu vožnju od istočne do zapadne obale SAD-a.

Izvor: Daily Mail