Nakon što je tijekom proteklih mjeseci zbog pandemije koronavirusa otkazan cijeli niz tehnoloških sajmova diljem svijeta, napokon stižu dobre vijesti.
Poznati tehnološki sajam IFA, koji se svake godine održava u Berlinu i privlači tisuće posjetitelja, ove će se godine ipak održati, ali u potpuno novom formatu.
Kako je na virtualnoj konferenciji za novinare najavio Jens Heithecker, izvršni direktor IFA Berlin, posebna će pozornost biti posvećena strogim mjerama sigurnosti i higijene.
IFA 2020 neće biti otvorena za javnost. Iako nam je rečeno da možemo organizirati događaj do 5000 ljudi, mi smo ograničili taj broj na 1000 ljudi kako bismo događaj učinili ekskluzivnijim i lakše kontrolirali broj i protok ljudi. Uz to, IFA će trajati samo tri dana, od 3. do 5. rujna, najavio je Heithecker.
Novi koncept IFA 2020 razvijen je u bliskoj suradnji s predstavnicima javnog zdravstva u Njemačkoj kako bi se osiguralo zdravlje i sigurnost svih sudionika. Organizatori ističu kako će se pobrinuti da se poštuju mjere socijalnog distanciranja, kontrolira broj posjetitelja te osigura provođenje visokih higijenskih mjera.
Tako će na IFA moći sudjelovati izlagači, novinari i poslovni partneri, i to samo u ograničenom broju. Za sve one koji bi željeli sudjelovati, ali zbog strogih pravila neće moći biti u Berlinu, bit će organiziran virtualni program koji će im pružiti barem dio događanja.
Virtualni dio programa bit će dostupan svima, bez obzira na to gdje se nalaze u svijetu, istaknuo je Heithecker.
Za razliku od prethodnih godina kad je IFA vrvjela događanjima, će ove godine program biti organiziran u četiri dijela koji će biti ograničeni na do 1000 posjetitelja svaki.
Svi izlagači svoje će konferencije za novinare održavati na dvije pozornice kako bi se medijima olakšalo praćenje te smanjilo kretanje ljudi po izložbenom prostoru IFA-e.
Ekskluzivni događaj uživo objedinit će popularna događanja IFA Next i SHIFT Mobility, na kojima se predstavljaju buduće i nove tehnologije, dok će IFA Global markets bit mjesto na kojem će se tvrtke moći susresti te obnoviti opskrbne lance i partnerske odnose.
IFA Business Lounges za razliku od proteklih godina, kad su se sastanci održavali na hodnicima IFA, ove će godine biti organizirani u posebnim prostorima, u kojima će se kontrolirati broj posjetitelja.
Umjesto brojnih izložbenih prostora, većina će se izlagača predstavljati na pozornici, dok će manji broj izložbenih prostora biti rezerviran za direktan kontakt medija i izlagača.
Organizatori su optimistični da će ovakav novi oblik IFA Berlin omogućiti održavanje sajma i u budućnosti, no za slučaj drugog vala pandemije spremni su i organizirati samo virtualnu verziju.
Nadamo se da bi ovakva, skromnija verzija IFA-e, mogla biti dobitna kombinacija i za održavanje IFA-e u budućnosti, zaključio je na kraju Heithecker.