Tehnologija Augmented Reality, odnosno proširene stvarnosti, do sada se koristila u mnogim djelatnostima, ali ovo je prvi puta da je u pitanju – prodaja namještaja.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

IKEA se odavno etablirala kao avangarda u proizvodnji, dizajnu i prodaji namještaja za sve kategorije i strukture kupaca. Takav im je pristup osigurao status jedne od najtraženijih proizvodnih marki, a sada su se odlučili na još jedan pionirski potez, koji će im sigurno omogućiti približavanje novoj vojski potencijalnih klijenata.

Naime, IKEA je osmislila aplikaciju koja predstavlja njihove kataloge na konceptu proširene stvarnosti. Želite znati kako bi se novi stol, vitrina, krevet ili obična polica uklopio u vaš životni prostor? Nema problema, u novim katalozima namještaja i s odgovarajućom aplikacijom, to će postati sasvim uobičajena procedura.

S novim katalogom, svaki komad namještaja koji će IKEA objaviti, moći ćete pozicionirati u određenu prostoriju i uvjeriti se hoće li „sjesti“ kako treba. Poprilično „cool“ stvar, više nećete morati nositi metar sa sobom, dovoljan će biti smartphone ili tablet i IKEA katalog. Prema najavama, aplikacija za iOS i Android uređaje trebala bi se službeno pojaviti 25. kolovoza.