Imate gužvu u ormaru, a ne znate kako to riješiti? Domaća platforma nudi vam priliku i da zaradite

U planu im je promovirati iznajmljivanje odjeće, posuđivanje, češće i duže nošenje onog što već imamo, biranje kvalitetnijih artikala koji će trajati godinama, ekološki materijali, recikliranje, doniranje te davanje prednosti domaćim proizvođačima i dizajnerima

Martina Čizmić | 19.06.2024. / 14:02 komentari
Maja Pulić (Foto: ZICER)

Brza moda, odnosno milijuni odjevnih predmeta koji svake godine završe na odlagalištima otpada sve su veći problem. Prema nekim podacima u svijetu se godišnje odbaci više od 90 milijuna tona odjeće i obuće. 

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Elon Musk Zar zaista to ne koristi? Je li to moguće? U javnost procurila nevjerojatna tvrdnja Muskovih odvjetnika Nuklearna eksplozija, ilustracija Scenarij iz noćne more, ali... VIDEO Koliko treba biti udaljen da bi se preživjela eksplozija nuklearne bombe?

Kako bi barem malo ublažila taj problem, osnivačica startupa DressApp.GREEN, Maja Pulić odlučila je razviti platformu koja je kombinacija društvene mreže i webshopa, a putem koje korisnici mogu prodavati svoj višak modnih artikala, kupovati artikle drugih korisnika, ali i objavljivati dnevne modne kombinacije kojima je za cilj inspirirati ostale članove da više koriste ono što već imaju u ormaru. U aplikaciji su integrirani sustavi za dostavu i plaćanje, a kupac ima pravo na plaćeni povrat ukoliko artikl ne odgovara onom iz oglasa. Na taj način u DressApp.GREENu jamče potpunu sigurnost i zaštitu kupca i prodavatelja i pružaju svojim korisnicima premium uslugu sa 0-24 sata dostupnom podrškom.

Iako je riječ o tehnološki zahtjevnom projektu u čiji razvoj je utrošeno skoro dvije godine intenzivnog rada, samo korisničko iskustvo za krajnje korisnike je iznimno jednostavno i ugodno. Nakon preuzimanja aplikacije korisnik se registrira svojom e-mail adresom i odmah može početi koristiti aplikaciju kao kupac, prodavatelj ili oboje. Kupac kupuje kao na bilo kojem drugom webshopu, u dva klika, a kako je u današnje vrijeme online sigurnost postala prioritet u DressApp.GREEN-u smo za uslugu naplate potpisali suradnju sa svjetski poznatim servisom STRIPE kojeg koriste brojne tehnološke tvrtke i platforme za kupnju kao što je Shopify, Zoom, Amazon, Google, Lyft i sl., pojašnjava Pulić.

Recikliranje tekstila, ilustracija Moda postaje ekološki problem: Recikliranje tekstila zapravo znači nešto potpuno drugačije

Sam proces prodaje izuzetno je jednostavan.

Artikl oglasite na svom profilu, sami odredite cijenu i opišete predmet koji prodajete te pustite algoritam da kupce dovede do vas. Prije nego počnete prodavati i objavite prvi oglas, aplikacija vas uputi da kreirate svoj Stripe Express račun putem kojeg u svakom trenutku pratite svoju zaradu i primate uplate na račun, dodaje Pulić. 

Cijeli je proces maksimalno pojednostavljen tako da prodavatelj treba upisati samo svoje ime, adresu i IBAN za primanje uplata. Cijeli proces traje kraće od minute. Tek nakon prve prodaje Stripe će tražiti dodatno da potvrde svoj identitet no i pritom je korisnička služba DressApp-a dostupna 0-24 putem društvenih mreža, maila ili whatsappa, kako je korisniku lakše.

Pulić je ovaj projekt razvija uz podršku Zagrebačkog inovacijskog centra -ZICER-a, a ističe kako joj je upravo njihov stručni tim mentora osigurao itekako značajan vjetar u leđa. U prvoj fazi razvoja, dok je DressApp.GREEN bio samo ideja na papiru, provela je tri mjeseca u ZICER-ovu procesu predinkubacije. Tijekom tog procesa zajedno su analizirali cjelokupan projekt, doradili poslovni plan i definirali smjer razvoja.

Nakon osnivanja tvrtke, vratila se u ZICER, no ovoga puta u proces Inkubacije. Tu zapravo koristi sve prednosti ovog vodećeg startup ekosustava - znanje i iskustvo dokazanih mentora, ured dovoljan za mali ali rastući tim, logističku podršku, a i redovito pohađa radionice i edukacije u njihovoj organizaciji na kojima svoje znanje dijele stručnjaci iz različitih područja kao što su prodaja, pravo, financije, menadžment i ostalih interesa ključnih za razvoj jednog startupa.
Iako je u početnoj fazi primarna funkcija aplikacije kupnja i prodaja, pod sloganom #nemoraskupitsve naglašava da second hand nije jedini način za poticati modnu održivost.

Maja Pulić Razvijaju aplikaciju za borbu protiv "brze mode"

U planu im je promovirati iznajmljivanje odjeće, posuđivanje, češće i duže nošenje onog što već imamo, biranje kvalitetnijih artikala koji će trajati godinama, ekološki materijali, recikliranje, doniranje te davanje prednosti domaćim proizvođačima i dizajnerima. Čitav niz koraka koji bi trebali doprinijeti borbi protiv klimatskih promjena, a koje su izravno uzrokovane modnom industrijom kao trećim najvećim zagađivačem današnjice.

Aplikacija je dostupna za preuzimanje putem Google Play i App Store trgovina, a više informacija se nalazi na www.dressapp.green .

Vezane vijesti