Infobip je objavio kako je premašio 10 milijardi isporučenih RCS poruka putem svoje platforme, što kako kažu, predstavlja značajan iskorak prema bogatijem, konverzacijskom načinu razmjene poruka.

tri vijesti o kojima se priča Komet 3I/ATLAS snimljen teleskopom Hubble 3I/ATLAS "Međuzvjezdani posjetitelj" još je čudniji nego što su znanstvenici mislili Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Šok Ostvarenje noćne more Ako pregledavate pornografiju, ovo vam može život pretvoriti u pakao

Ovaj je uspjeh potaknut velikim rastom RCS-a i njegovim uvođenjem od strane Applea krajem 2024. godine. Nakon nadogradnje na iOS 18, globalni RCS promet na Infobipovoj platformi porastao je peterostruko, dok je volumen poruka u Sjevernoj Americi zabilježio rast od 1.400 posto.

Kompanije diljem svijeta uvele su RCS poruke kako bi omogućile visoko interaktivne, dvosmjerne interakcije s korisnicima. Prema podacima Infobipa, ostvaren je rast korištenja RCS-a od 500 posto na godišnjoj razini, pri čemu brendovi koriste RCS uz SMS za isporuku personaliziranih korisničkih iskustava.

RCS predstavlja novu generaciju slanja poslovnih poruka: sigurno, pouzdano i interaktivno - omogućujući brendovima povezivanje s korisnicima putem teksta, slika, videozapisa i datoteka unutar njihove izvorne SMS aplikacije. Kompanije time provode potrošače kroz cijelo korisničko putovanje, od početne točke pa sve do kupnje i podrške.

Samsung Electronics México usvojio je RCS kao svoj ključni kanal, što pokazuje utjecaj naprednog slanja poruka. Uz Infobipovu platformu, Samsung je prešao s transakcijskih SMS obavijesti na dinamičnu komunikaciju u stvarnom vremenu putem kanala poput RCS-a i WhatsAppa.

Digitalna korisnička iskustva ključna su za kompanije jer omogućuju duboko razumijevanje kupaca i pažljivo praćenje njihovog cijelog putovanja, olakšavaju pristup ponudama i uslugama te jačaju komunikaciju i angažman kroz korisnički ciklus. Primijetili smo vrlo pozitivne rezultate korištenjem kanala poput WhatsAppa i RCS-a. RCS pritom nudi ključnu razliku. Za razliku od tradicionalnih ograničenja poruka, RCS pruža prostor za kreativnost, ne samo u tekstu poruka, već i kroz bogate formate, interaktivne tipke i razne opcije angažmana. Te značajke omogućuju nam da korisnicima ponudimo više opcija koje pratimo na jednome mjestu, što je velika prednost, istaknuo je David Vigueras, Marketing Manager u Samsung Electronics México.

Infobip je bio prvi u SAD-u koji je pokrenuo RCS slanje poruka sa svim glavnim telekom operaterima. Ovaj iskorak omogućio je američkim brendovima stvaranje personaliziranijih i angažirajućih korisničkih putovanja, što im je donijelo jače odnose s korisnicima i veće prihode. 

Svjedočimo rekordnim rezultatima jer RCS postaje ključan kanal izbora za kompanije koje žele pružiti pouzdane i personalizirane poruke. Infobip predvodi ovu transformaciju, a očekujemo da će rast RCS-a ubrzati kako sve više potrošača i brendova prihvaća ove mogućnosti, dodao je Craig Selby, direktor odjela za RCS u Infobipu.