Kada je u travnju 2012 godine Facebook, što u "gotovini", što u dionicama, za Instagram platio milijardu američkih dolara, ova društvena mreža imala je "samo" 30 milijuna korisnika. Što i nije bilo loše u to vrijeme, jer Instagram je osnovan u listopadu 2010., fokusiran uglavnom na fotografije vrlo brzo se pozicionirao kao najozbiljniji igrač u tom segmentu. Svejedno, mnogi su tvrdili kako je iznos koji je Mark Zuckerberg platio za Instagram debelo prenapuhan, ali vrijeme pokazuje da je, ne prvi puta, šef Facebooka sa svojom ekipom "imao nos". 

Jer, objavljeno je kako je Instagram dosegnuo brojku od 500 milijuna aktivnih korisnika, što je rapidno povećanje, ne samo u razdoblju od navedene četiri godine otkako je Facebook kupio ovu aplikaciju, nego i u odnosu na jesen prošle godine. Naime, u rujnu 2015 godine Instagram je imao 400 milijuna aktivnih korisnika, dakle, u 10 mjeseci je povećao svoju bazu za 100 milijuna korisnika. Čak 300 milijuna korisnika Instagram upotrebljava apsolutno svaki dan, a koliko je ova investicija za Facebook bila isplativa reći će i podatak da će Instagram do kraja godine zaraditi 1,5 milijardu USD od reklama.