Instagram uvodi novi sustav nagrađivanja za kreatore koji privuku promet na aplikaciju, dok Meta pojačava napore u natjecanju s TikTokom i YouTubeom. Problem je što je sustav rezerviran samo za kreatore iz SAD-a.
Ograničeni pilot-program, dostupan samo uz pozivnicu i nazvan "Preporuke” (Referrals), nudi kreatorima iz SAD-a dvije mogućnosti zarade: 92 eura za svakog novog provjerenog korisnika koji otvori račun putem njihove poveznice ili 92 eura za svakih 1.000 posjeta aplikaciji pod ispravnim uvjetima. Isplate za program "Preporuka" su ograničene na maksimalno 18.400 eura i obrađuju se putem Glimmera, vanjskog partnera, navodi se na Instagramovoj stranici za pomoć korisnicima, piše portal Business Insider.
Sudionici trebaju dijeliti poveznice izvan Instagrama, uključujući platforme YouTube, Substack, TikTok i Discord, koje vode do profila, reelova, priča ili objava na Instagramu.
Stalni poticaji za kreatore
Šestotjedni program traje kroz svibanj i lipanj. To je najnovija inicijativa Instagrama za monetizaciju sadržaja. U siječnju, kad je TikTok bio suočen s mogućom zabranom u SAD-u, Instagram je lansirao "Bonus za proboj” ("Breakthrough Bonus”) za kreatore koji prelaze s TikToka. Ekskluzivni ugovori za reelove kretali su se između 2.300 i 46.000 eura mjesečno tijekom tromjesečnih razdoblja.
Strategija instagrama podsjeća na TikTokov program preporuka iz 2023. gdine, koji je uključivao nagrade poput popusta za kupnju. Lansiranje programa podudara se i s pravnom bitkom Mete u antimonopolskom pravnom postupku američke Federalne trgovinske komisije (FTC) protiv te kompanije.