Razvoj automobilskog virtualnog sustava za praćenje vozača (DMS – Driver Monitoring System), rješenja koje pruža naprednu sigurnost i jednostavnost implementacije, moglo bi uvelike povećati sigurnost na cestama. 

Umor i nedostatak pažnje uzrok su visokog postotka prometnih nesreća, a DMS je tehnologija koja je razvijena za smanjenje broja takvih nesreća. Sustav prikuplja i analizira podatke o položaju glave i očiju i na osnovu analize predlaže buduće akcije. Primjerice, sustav može prepoznati da promatrana osoba ne gleda u cestu možda zato što je zaokupljena mobitelom ili tone u san. Nakon što se otkrije opasna situacija, DMS može poduzeti niz radnji kako bi spriječio moguću nesreću. Te radnje su intenzivni svjetlosni ili zvučni signali, pa čak i proces zaustavljanja u nuždi, uključujući poziv za liječničku pomoć.

Novo rješenje, koje su zajednički razvili GlobalLogic Inc., Jungo i OpenSynergy   implementira samostalni DMS koji se trenutno nalazi na zasebnoj elektroničkoj upravljačkoj jedinici (ECU) s postojećim kontrolerom u kabini automobila. Kao rezultat toga, DMS pruža podatke za kabinu (npr. alarm u slučaju pospanosti) kao i za infotainment sustave u vozilu (npr. kontrola gestama). Virtualni DMS ujedno omogućuje proizvođačima opreme (OEM) definirati nove funkcionalnosti i smanjiti troškove hardvera, dok istovremeno štite osjetljive podatke od potencijalnih zlonamjernih napada.

Inače, sustavi za nadzor vozača trenutno se nude kao samostalna funkcija na zasebnoj elektroničkoj upravljačkoj jedinici - ECU. Takva konfiguracija dizajna ne samo da je skupa, već otežava dijeljenje podataka s drugim programskim modulima, a putem virtualizirajućeg DMS-a i OEM-ovi mogu prevladati takve probleme.

 

Inženjeri GlobalLogica integrirali su sustav koji je dizajnirao Jungo s mogućnostima Hypervisor rješenja koje je razvio OpenSynergy kako bi pomogli proizvođačima automobila i davateljima softvera implementirati tehnologiju u nove modele automobila. S obzirom na to, nisu potrebna prilagođena rješenja za svaku marku ili model automobila, što ujedno znači da je lakše i brže lansirati na tržište vozilo opremljeno specifičnim sustavima. Korištenje mehanizma virtualizacije omogućava i održavanje niske potrošnje energije i minimiziranje potrebe za proširenjem unutarnjih sustava automobila dodatnim komponentama. Te prednosti pak znače i niže troškove i lakšu implementaciju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju