Integrirani virtualni sustav za praćenje vozača pridonosi sigurnosti u vožnji i izbjegavanju nesreća

Inače, sustavi za nadzor vozača trenutno se nude kao samostalna funkcija na zasebnoj elektroničkoj upravljačkoj jedinici - ECU. Takva konfiguracija dizajna ne samo da je skupa, već otežava dijeljenje podataka s drugim programskim modulima.

Martina Čizmić | 24.11.2021. / 16:51 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Razvoj automobilskog virtualnog sustava za praćenje vozača (DMS – Driver Monitoring System), rješenja koje pruža naprednu sigurnost i jednostavnost implementacije, moglo bi uvelike povećati sigurnost na cestama. 

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Umor i nedostatak pažnje uzrok su visokog postotka prometnih nesreća, a DMS je tehnologija koja je razvijena za smanjenje broja takvih nesreća. Sustav prikuplja i analizira podatke o položaju glave i očiju i na osnovu analize predlaže buduće akcije. Primjerice, sustav može prepoznati da promatrana osoba ne gleda u cestu možda zato što je zaokupljena mobitelom ili tone u san. Nakon što se otkrije opasna situacija, DMS može poduzeti niz radnji kako bi spriječio moguću nesreću. Te radnje su intenzivni svjetlosni ili zvučni signali, pa čak i proces zaustavljanja u nuždi, uključujući poziv za liječničku pomoć.

Novo rješenje, koje su zajednički razvili GlobalLogic Inc., Jungo i OpenSynergy   implementira samostalni DMS koji se trenutno nalazi na zasebnoj elektroničkoj upravljačkoj jedinici (ECU) s postojećim kontrolerom u kabini automobila. Kao rezultat toga, DMS pruža podatke za kabinu (npr. alarm u slučaju pospanosti) kao i za infotainment sustave u vozilu (npr. kontrola gestama). Virtualni DMS ujedno omogućuje proizvođačima opreme (OEM) definirati nove funkcionalnosti i smanjiti troškove hardvera, dok istovremeno štite osjetljive podatke od potencijalnih zlonamjernih napada.

Inače, sustavi za nadzor vozača trenutno se nude kao samostalna funkcija na zasebnoj elektroničkoj upravljačkoj jedinici - ECU. Takva konfiguracija dizajna ne samo da je skupa, već otežava dijeljenje podataka s drugim programskim modulima, a putem virtualizirajućeg DMS-a i OEM-ovi mogu prevladati takve probleme.

 

Inženjeri GlobalLogica integrirali su sustav koji je dizajnirao Jungo s mogućnostima Hypervisor rješenja koje je razvio OpenSynergy kako bi pomogli proizvođačima automobila i davateljima softvera implementirati tehnologiju u nove modele automobila. S obzirom na to, nisu potrebna prilagođena rješenja za svaku marku ili model automobila, što ujedno znači da je lakše i brže lansirati na tržište vozilo opremljeno specifičnim sustavima. Korištenje mehanizma virtualizacije omogućava i održavanje niske potrošnje energije i minimiziranje potrebe za proširenjem unutarnjih sustava automobila dodatnim komponentama. Te prednosti pak znače i niže troškove i lakšu implementaciju.

Vezane vijesti