iPad 2 SmartCover – Appleov monopol nad tržištem accessoriesa ?

Izlaskom novog iPada 2, Apple je predstavio i savršenog suputnika uz svoj najprodavaniji tablet, takozvani SmartCover ili pametni poklopac koji je prekrasan

Zimo
Zimo
Nikola Jozić | 04.03.2011. / 17:20 komentari
iPad 2 SmartCover – Appleov monopol nad tržištem accessoriesa ?

Izlaskom novog iPada 2, Apple je predstavio i savršenog suputnika uz svoj najprodavaniji tablet, takozvani SmartCover ili pametni poklopac koji je prekrasan, dolazi u više boja, napravljen je od kože ili od plastike tj. poliuretana za kojeg Jobs kaže da se koristi pri izradi svemirskih odjela.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

(op.a. Simpatično je da je zaboravio napomenuti da se također koristi u industriji  proizvodnje kondoma, igračaka za odrasle te punjenje madraca).

Cijenom od 39$ do 69$ SmartCover kreće u prodaju isti dan kao i iPad 2 te nudi super mogućnosti personalizacije samog uređaja. Dječji plavi ili poslovno sivi, uvijek pridodaje dozu osobnosti uređaju i vlasniku. No, da li je isplativ, te vrijedan tih novaca ili je samo Appleov agresivan korak do još većeg profita?

iPad 2 je 33% tanji od svojeg prethodnika, što u pravilu znači da će sve torbice koje ste koristili za svoj stari iPad biti prevelike i morat će te kupiti nove. No, šalu na stranu. Stvar je simpatična, dobro je dizajnirana i ima definitivno svoju upotrebu. Na kraju to je ipak samo komad plastike sa malim magnetićima koji košta previše.

Koliko je ova strategija važna za Apple ukazuje činjenica da je novi SmartCover dobio i vlastiti dio stranice na Apple.com, filmić, muzikicu i vrijeme predstavljanja na Jobsovom Keynoteu u ožujku.

Što nam to govori ? Govori da Apple kreće u sve češće redizajn vlastitih produkata, te da ćemo svaku godinu kupovati novo dizajnirani uređaj sa poklopcem drugačije boje, pri tome će iz tržišta accessoriesa izbaciti sve koje neće biti u mogućnosti oslabiti i kupiti.

Da li je ovo dobro za nas krajnje korisnike ? Da, ukoliko volite mijenjati boje i gadgete svaki dan u životu, te ste ljuti što ste dali sto kuna za bijelu navlaku za svoj iPhone koja visi i ne valja.

Da li je uzbudljivo i da li daje određenu dozu ludila i iščekivanja svakom sljedećem eventu koji Apple organizira ? Da. Da li nam to treba ? Ne. Ali postoji dio tržišta koji je lud za tim i Apple je upravo dobio punu kontrolu. Što vi mislite ?

Vezane vijesti