Islanđani trolaju Zuckerberga i predstavljaju jedinstveno iskustvo u - Islandversu

Video je oduševio gledatelje iz cijelog svijeta. Tako je u trenutku pisanaj ovog tekst na Twitteru imao 1,6 milijuna pregleda, na YouTubeu više od 300 tisuća, a na Facebooku više od 840 tisuća.

Martina Čizmić | 13.11.2021. / 11:00

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Marku Zuckerbergu stvarno nije lako posljednjih mjeseci, a sad su ga odlučili i dobro ismijati na mjestu na kojem bi se najmanje nadao.

Naime, islandska turistička zajednica objavila je genijalan video u kojem promovira ljepote tog najsjevernijeg otoka Europe, a koji je ujedno i parodija na Zuckerbergovu objavu promjene imena kompanije Facebook u Meta.

Podsjetimo, Zuckerberg je u videu predstavio "metaverse" odnosno metasvemir, prostor proširene stvarnost u "kojem ćete moći napraviti gotovo sve što zamislite".

U islandskom videu, Zack Mossbergsson, koji se može pohvaliti titulom glavnog vizionara i koji prilično podsjeća na Zuckerberga započinje predstavljanje riječima: Danas bih želio razgovarati o revolucionarnom pristupu tome kako se povezujemo s našim svijetom, a da pri tome ne budemo veoma čudni.

Za razliku od Zuckerberga koji je u svom videu hvalio virtualne mogućnosti budućeg metasvemira, islandska verzija ističe prednosti opipljivog svijeta.

I kako nazivamo ovo ne tako novo poglavlje u ljudskom povezivanju? Island-verse, pojačan stvarnom stvarnošću bez smiješnih uređaja na glavi, govori se u islandskom videu.

Uz predivne islandske pejsaže i isticanje svih prednosti doživljavanja Islanda uživo, islandski Zuckerberg naglašava kako je kod njih "sve stvarno".

Možete potpuno uroniti, čak je i voda mokra. A ljudi su povezani, ističe Mossbergson.

Ljepote Islanda opisuje i riječima kao što su "nebo možete vidjeti vlastiti očima", "gejzire možete promatrati sa sigurne udaljenosti", a hvali i stvarno kamenje, divlje životinje i spektakularne vodopade.

Na kraju poziva gledatelje da im se pridruže "dana, sutra ili kad god... mi smo opušteni".

Video je oduševio gledatelje iz cijelog svijeta. Tako je u trenutku pisanaj ovog tekst na Twitteru imao 1,6 milijuna pregleda, na YouTubeu više od 300 tisuća, a na Facebooku više od 840 tisuća.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti