Danas je teško napraviti dizajn koji će zadovoljiti sve, no izgleda kako je Večernji list uspio napraviti nešto što niti jedan portal na hrvatskom tlu nije.

Jedni smo među prvima koji imaju pristup novom dizajnu, a koji prema prvim dojmovima izgleda fantastično. Prvo što je odlično jest da dizajn ne odskače previše od trenutnog, naravno postoje brojne promjene koje ćete primijetiti kada malo “prošećete” portalom, no ona bazna ideja je ostala i to je dobro jer neće zbuniti postojeće korisnike.

Prvo što mi je upalo u oko jest nova značajka “mega foto” koja omogućuje da pregledavate članke koje su pripremili urednici Večernjeg lista, a koji imaju element Flipboarda pa tako možete “listati” velike slike i kliknuti na one koje vas najviše interesiraju.

Nadalje, tu je i vremeplov koji vam omogućuje da pregledate kronološki poredane članke, a možete odrediti iz koje točno kategorije želite vidjeti popis članaka. S ovom značajkom nećete se izgubiti i ostat ćete u toku s najnovijim vijestima.

Naslovnica novog Večernjeg lista prepoznatljiva je svima i vrlo pregledna pa ako osim aktualnih vijesti možete pročitati i novosti iz pojedine kategorije koje se nalaze odmah ispod, sve što trebate je scrollnuti vaš miš.

Za one koji vole raspravljati o temama na Twitteru, na dnu stranice nalazi se poseban dio gdje možete pročitati tvitove i krenuti u raspravu.

Nadalje, evo i nekoliko odgovora na nove značajke koje nam je dao Ivan Jozić, product manager u Styriji.

Crowdsourcing

Crowdsourcing je novost u HR novinarstvu. CS zovemo "VL Inicijative." One omogućavaju da glas građana dopre do odgovornih ljudi u državi. Večernji list u suradnji s čitateljima putem VL inicijative tražit će rješenje problema koji muče građane Hrvatske, na lokalnoj razini ili na nacionalnoj. Primjerice: "rasprava o crnim točkama u prometu u Zagrebu," "Inicijativa o besplatnim vrtićima". Posebnost VL inicijative je prezentacija sadržaja u kojoj se (srednji stupac) tekstovi redakcije "miješaju" i prepliću s komentarima i materijalima koje šalju korisnici.

Redakcija pokreće temu "od značaja" i onda je u principu "preuzimaju građani svojim inputom - a redakcija "moderira" i šalje upite javnim tijelima, odgovornim osobama - tako da se na VL inicijativi rađa "live diskusija" o konkretnom problemu.

Premium 

Premium sadržaji su "klasični" visoko kvalitetni novinski tekstovi kakve se ne može naći na webu - smatramo ih kvalitetnim i jakim sadržajem - a to prepoznaju i naši korisnici: korisnika premiuma Večernjeg lista u Hrvatskoj i svijetu je čak 22.700!  

Enciklopedija

Enciklopedija se zove "VL Biografije" i veliki je zasebni projekt Večernjaka koji ide van zajedno s novim portalom. VL Biografije sadrže 500 biografija najčuvenijih Hrvata. Projekt je zamišljen da bude iscrpniji i točniji od Wikipedije. Ideja je pobliže upoznati ljude koji su oblikovali noviju hrvatsku povijest. U VL Biografijama se može doznati što se znamenitim hrvatskim ličnostima događalo u životu prije nego što su postale javne osobe. Posebnost će biti i "povezane osobe" među Top500 što će davati još jasniju sliku odnosa u Hrvatskoj. VL Biografije rast će i kontinuirano se nadopunjavati.

Što se tiče oglašavanja i svima napornih bannera Jozić kaže:

Oglašavanje je display kao i do sada, količina bannera je ograničena kako bi UX bio što je moguće bolji - ipak ne treba zaboraviti - mi od tih bannera živimo :)

Za kraj dodajmo još multimediju koja će kad se doradi CSS biti doista “WoW” efekt na dnu naslovnice, ali i svake stranice na novom VL-u. Također novost je i geolociranje i dodani urednički sadržaj koji smo spomenuli ranije, a koji olakšava korisnicima konzumaciju kompletne vijesti.

Ovako izgleda jedan "specijal".

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju