U nedavno prikazanom dokumentarcu „Secrets of the Superbrands“ na BBC-u, britanski neuroznanstvenici su možda dokazali da ima nešto istine dok se o odanicima Appleu govori kao o „Appleovom kultu“.

Naime, znanstvenici su magnetnom rezonancom snimali aktivnosti mozga urednika World of Applea, Alexa Brooksa koji sam za sebe kaže da na Apple misli 24 sata dnevno, pokazivajući mu slike Appleovih i tuđih proizvoda.

Na snimkama se vidi da su tijekom gledanja Appleovih proizvoda bili aktivirani isti centri u mozgu kao i kod duboko religioznih ljudi kada im se pokazuju slike religioznog sadržaja. Ovo implicira da su veliki brandovi iskoristili dijelove mozga koji su evoluirali za procesuiranje i prakticiranje vjere.

Apple je također dobro svjestan ove činjenice, pa su tako Appleovi službeni prodajni centri uređeni nalik katedralama – s kamenim podovima, malim „oltarima“ na kojima su izloženi njihovi proizvodi, mnoštvo lukova te, naravno, kult „vrhovnog svećenika“ u liku Stevea Jobsa kojeg se u dokumentarcu čak naziva Mesijom. „Secrets of the Superbrands“ osvrće se i na Facebook koji je promijenio svijet za samo nekoliko godina.

Apple, mobiteli i društvene mreže nude mogućnost da izrazimo svoju osnovnu potrebu za komuniciranjem, i zadiru u ostale naše potrebe poput tračanja, religije i dr. i na taj način dopiru do svakoga, iako nas je 6,9 milijardi!

Via DigitalTrends