Clubhouse se pojavio gotovo niotkud te je, godinu dana nakon lansiranja, trenutačno jedna od najzanimljivijih aplikacija za Appleove mobilne uređaje koju su popularizirale slavne osobe poput Elona Muska, Marka Zuckerberga, Billa Gatesa i brojnih drugih. Koliko je ta aplikacija za grupne audiorazgovore popularna, najbolje možemo vidjeti po tome što Facebook već radi na njezinoj kopiji, dok je Twitter u svojoj društvenoj mreži predstavio sličnu opciju audiorazgovora u posebnim virtualnim sobama.

Kako je ovaj tjedan najavio izvršni direktor kompanije Paul Davison, čini se kako u Clubhouse rade na rješenju za dva najveća problema - dostupnosti samo na jednoj platformi te otvaranju svim korisnicima, a ne samo onima koji imaju pozivnicu koja je danas potrebna za sudjelovanje u razgovorima. Što se verzije za Android tiče, iako na njoj “naporno rade”, trebat će proći još nekoliko mjeseci prije nego što bude gotova - vjerojatno tek na ljeto. Također, za sljedećih nekoliko mjeseci najavio je i ukidanje pozivnice za prisustvovanje grupnim audiorazgovorima. Bit će veoma važno da se otvorimo svima. Android će biti iznimno važan, najavio je budućnost Clubhousea.

Kada je u ožujku prošle godine pokretao Clubhouse, sigurno ni Davison nije mislio da će njegova aplikacija privući toliko korisnika (spominje se 10-ak milijuna), a pogotovo toliko poznatih osoba. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li kopije Clubhousea poznatijih platformi ukrasti dio korisnika ovoj aplikaciji ili će možda netko dati ponudu za akviziciju i umjesto razvoja vlastite platforme jednostavno preuzeti Clubhouse.

Izvor: Business Insider